PDA

Se fuld version : Film!

spliid
03-16-2008, 05:13 PM
Hey!
Nogle der kan anbefale nogle bestemte film-grupper? Helst med danske subs, eller i hvert fald engelske.
Jeg benytter allerede følgende:
alt.binaries.dvd
alt.binaries.dvdr
alt.binaries.dvdrs
alt.binaries.movies.divx
alt.binaries.x
alt.binaries.cd.image
dk.binaer.Film

Jeg har sat den til at hente headers, og det tager jo bare 100 år:D.
Jeg synes desuden ikke, at man kan finde nogle af de nyeste film som man f.eks. finder på badbits.
Eller er det fordi jeg endnu ikke har fået hentet alle headers??
Jeg benytter trial nu, og ved ikke om det er derfor den kun henter med 500kb/s (jeg har testet serveren og den sagde jeg kunne hente med 4000kb/s.
Kan måske skyldes at der kun er 20 connections??

På forhånd tak.:)

front243
03-16-2008, 06:37 PM
Prøv at finde filmgrupper med "nordic" i navnet. Eksempler:

alt.binaries.dvdnordic.org
alt.dvdnordic.org
alt.binaries.nordic.dvdr

De nyeste film kommer såvidt jeg ved næsten ligeså hurtig på news som på trackere (alt afhængig af hvilke trackere du har adgang til, nogle af dem udgiver temmelig hurtig efter scene-release).

Jeg kan forøvrigt anbefale du signer op hos newzbin.com. Deres lister over nzb-filer fortæller for det meste hvis der er danske undertekster. Hmm, jeg tror forøvrigt du skal have en invite nutildags for at komme på newzbin men prøv at se om det virker alligevel.

spliid
03-16-2008, 07:56 PM
Hey!
Tak for disse grupper. Jeg synes bare, det tager flere dage at hente alle de hearders.
Kan det betale sig at købe adgang til giga efter trail,det synes du?

Jeg har prøvet at hente fra giga, ved bare at søge, og kan godt se, at man skal have fat i nzb filen, for ved at benytte den, sorterer den de relevante filer samt henter dem. det andet er uoverskueligt.

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan det newzbin virker.

sQeeZ
04-21-2008, 11:37 PM
du kan evt. finde sider rundt på nettet som indeksere nzb filer ligesom newzbin gør.. ellers kan du bestille giganews gennem newsleechers hjemmeside, så får du gratis supersearch og det fungere helt fint.. indeksere dog ikke, men er en god søge funktion!!

Prøv at sæt dig lidt mere ind i newzbin da dette faktisk ikke er så svært, hvis man lige giver det lidt tid!! Læs Nfo's derinde for at se om der fx er dk subs på en film!!