PDA

Se fuld version : Fedt nok.

Plug&Play
02-19-2008, 08:26 PM
Hej PG og alle andre :) .
Jeg vil gerne have lov at sige at jeg ikke føler at folk bliver så meget uvenner når man skriver sammen over forums, ihvertfald hvad jeg har læst at de forums.
Og det virker som om at alle er flinke og gerne vil hjælpe andre.
Hvilket jeg syntes er så fedt.
Syntes det er fedt at nogle folk har lavet sådan et site som dette.

Det var bare det (:
Hav en skøn dag :)

PelleDK
02-19-2008, 08:41 PM
Ja PG er et dejligt sted, hvis vi lige springer BitTorrent delen over, for derinde bliver der ikke talt lige pænt altid :p

Viceguy
02-19-2008, 09:33 PM
Ja PG er et dejligt sted, hvis vi lige springer BitTorrent delen over, for derinde bliver der ikke talt lige pænt altid :p

har du sku ret i... kan ærlig talt kun sige at jeg synes det er ladt at folk ikke kan snakke ordentligt, men sådan er der jo nogle der er...

SRJ
02-19-2008, 09:41 PM
Tak for ros.. :)
Er jo skønt..! Men som jeg ynder at påpege, uden en god og trofast brugerskare, så gik det jo ikke! :-D

Jeg arbejder på det.. ;) - Og lad det så være det sidste der er sagt om det i denne tråd.. :roll:

Guss
02-19-2008, 09:57 PM
Ja, det er dejligt.
Lad det endelig blive ved sådan :)
- og må du også have en god dag.

Malangyar
02-19-2008, 11:13 PM
Jeg er helt enig i at folk er meget venlige her. :)

...men generelt set er det desværre langtfra sandt at folk skriver pænere til hinanden over forums. Der er en grund til at denne side er blevet så populær: http://redwing.hutman.net/~mreed/index.htm

Mictlan
02-27-2008, 08:06 PM
Alle moderne pirater er skam venlige folk. :D

Men er også forholdsvis ny herinde, og syntes der er en gode tone i blandt medlemmerne.