PDA

Se fuld version : Vedr. GIGANEWS Newsgroups

hansenper
02-15-2008, 11:43 AM
Jeg har lige brug for lidt hjælp vedr. GIGANEWS Newsgroups http://www.giganews.com/ - mit engelsk er ikke for godt - derfor.

Hvis man opretter en bruger og betaler for 2 måneder via dankort, trækker de så automatisk pengene fra ens konto for en ny periode når de 2. måneder er gået, eller skal jeg selv forny det - håber på det sidste.:)

scoter
02-15-2008, 12:10 PM
Det er så for dig det første, de trækker selv på dit kort .
mv
Scoter

GhOstFaCE
02-15-2008, 12:14 PM
du kan dog så snart du har købt en måned bare cancelle. Så har du 2 måneder og den fortsætter ikke nye betalinger.

hansenper
02-15-2008, 12:29 PM
du kan dog så snart du har købt en måned bare cancelle. Så har du 2 måneder og den fortsætter ikke nye betalinger.

Okay tak, cancelle det må jeg så se om ikke jeg kan finde ud ad. :wink:

Er der nogen af jer der kender det godt - det jeg tænker på, er det godt og bruge - lige nu har jeg Rapidshare, og vil lige prøve noget andet. :smile:

hansenper
02-15-2008, 05:19 PM
Er der slet ingen der bruger og kender det???? Vil meget gerne vide om det er noget der er hver at bruge pengene på :)

okda
02-16-2008, 05:05 PM
Du skal nok overveje om du virkelig har brug for 200 dages retention, for giganews er jo en af de dyreste udbydere.

Men ja - usenet er da dejligt :D

Sir_Tigerdyret
02-16-2008, 05:33 PM
Der er en liste med udbydere her:

http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=88795

og i stedet for at give 125 kr. om måneden ... så kunne du nøjes med at betale 48,75, forskel rentation går fra 200 dage til 100.

dkge
02-16-2008, 06:10 PM
Er der slet ingen der bruger og kender det???? Vil meget gerne vide om det er noget der er hver at bruge pengene på :)
Det er godt,jeg har brugt det et par år,nu bruger jeg det ikke ret meget,har den lave accont på 2GB,jeg bruger en konto hos rapidshare for det meste nu.

hansenper
02-17-2008, 12:31 AM
Det kan godt være at det er mig der er dum, men I bruger et fint ord som (rentation) hvad mener I med det?? :roll:

subben2003
02-17-2008, 02:18 AM
Det kan godt være at det er mig der er dum, men I bruger et fint ord som (rentation) hvad mener I med det?? :roll:

Det betyder hvor længe en binaer besked bliver liggende på den pågældende news server. I Giganews tilfælde altså 200 dage fra den er postet. Gælder det almindelige tekst beskeder der ikke fylder meget, ja så er de der i uendelig tid hos Giganews.

Til dit spørgsmål om hvem der foretrækker hvad og hvorfor, ja så er det lidt det gamle: hvem er til hvad, moderen eller datteren. ;) Jeg er klart til Giganews, ikke kun pga deres lange holdbarhed på deres binaere grupper, men ligeledes fordi jeg kan hente med den fart jeg har lyst til. Om det er 2 mbs eller 20 mbs i download så er der altid fuld forbindelse.

hansenper
02-17-2008, 09:03 AM
Det betyder hvor længe en binaer besked bliver liggende på den pågældende news server. I Giganews tilfælde altså 200 dage fra den er postet. Gælder det almindelige tekst beskeder der ikke fylder meget, ja så er de der i uendelig tid hos Giganews.

Til dit spørgsmål om hvem der foretrækker hvad og hvorfor, ja så er det lidt det gamle: hvem er til hvad, moderen eller datteren. ;) Jeg er klart til Giganews, ikke kun pga deres lange holdbarhed på deres binaere grupper, men ligeledes fordi jeg kan hente med den fart jeg har lyst til. Om det er 2 mbs eller 20 mbs i download så er der altid fuld forbindelse.

Okay så er jeg med, Tak for det subben2003.

Du skulle vel ikke ligge inde med en invite til et af de 2 steder her så.:
http://www.newzbin.com/
http://v3.newzbin.com/
jeg mener ikke man kan få adgang uden det?

scoter
07-06-2008, 12:04 PM
Okay så er jeg med, Tak for det subben2003.

Du skulle vel ikke ligge inde med en invite til et af de 2 steder her så.:
newzbin
v3%newzbin
jeg mener ikke man kan få adgang uden det?

Ja jeg kunne også godt bruge en invits til disse sider

Og ja jeg har brugt giganews i snart 2 år og er ganske udmærket tilfreds med udbyderen, og der er jo det at hvis man lige står og mangler lige nøjagtigt det som er 180 dages gammel så er det jo bare at hente det, det kan man jo ikke på de andre.

honda1
07-12-2008, 07:19 PM
kan man ikke kobe sit til det:confused:

scoter
07-13-2008, 04:04 PM
Nej du skal ha en invites til newsbin men jov giganews købes på deres hjemmeside
scoter

Nation
08-18-2008, 01:34 AM
Jeg har 3 invites til www.v3.newzbin.com