PDA

Se fuld version : Brænde mvk. filer?

RaW
02-03-2008, 09:12 PM
Hey!

Har lige hentet et par film i 720 p hd, for at brænde dem ned, og se dem på min 360'er.

Har nemlig lige fået hd fladskærm, så tænkte jeg lige ville prøve at se en film, og da jeg fandt en del hd film der kunne ligge på en alm. dvd, tænkte jeg, fedt nok!

Har dog hentet et par stykker og de er i et mvk. format, som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal brænde.

Nogen der kan hjælpe?

Viceguy
02-03-2008, 10:44 PM
du kan bruge ConvertXtoDVD, men ved ikk om det så kommer ud i HD kvalitet eller normal DVD kval... har selv brugt det til at se Transformors i HD på min Projektor og det var helt forrygende så hvis du ikk har en HD brænder ville jeg sige at du godt bare kunne brænde dem med ConvertXtoDVD og så se dem som normale DVD'er..

Guss
02-03-2008, 10:52 PM
Jeg tror DVD Santa kan klare det.

RaW
02-04-2008, 12:01 AM
du kan bruge ConvertXtoDVD, men ved ikk om det så kommer ud i HD kvalitet eller normal DVD kval... har selv brugt det til at se Transformors i HD på min Projektor og det var helt forrygende så hvis du ikk har en HD brænder ville jeg sige at du godt bare kunne brænde dem med ConvertXtoDVD og så se dem som normale DVD'er..

Det skulle meget gerne blive i hd resolution, eftersom det var pointen emd at downloade dem, men da størrelsen på filerne passer til en alm. dvd burde det vel ikke være noget problem?

Eller skal man brænde på en hd-dvd/blur-ray for at kunne se i hd opløsning?

VowOfSilence
02-04-2008, 01:16 AM
De fleste bruger dette.

http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/

Jeg ved ikke, om det også virker til 360