Se fuld version : COM975 say what?
Viceguy
01-31-2008, 09:11 PM
Hey.. vidste ikk lige helt hvor jeg skulle placere dette, men har lige fået denne private besked på warez-dk.org
"hej viceguy.
om et bar dag ødelågger jeg piratgruppens hjemmesider
i kan lige så godt gi Op jeg er bare helt en ting
jeg er stadig medlem i piratgruppen men Hvem.
Haha god fornøjes Nb:jeg er med Apg.
Mvh com975*lol **lol **lol **lol *"
Ved ikk helt lige om det er noget vi skal gøre noget ved, men bare så admins eller mods var advaret mod denne... tjae... ting..:oops:
DoH..
giver han dog aldrig op ?
Viceguy
01-31-2008, 09:28 PM
tilsyneladende ikk
Skaery
01-31-2008, 09:48 PM
Hvor til grin kan man dog være...
(få ham dog smidt ud af warez-dk)
Det er ikke noget at være bange for. han er jo bare en dreng på 11år. Ikke lige den type jeg tror APG vil have til at lave deres arbejde. Eller er det :D
Krigi00
01-31-2008, 10:23 PM
Eller er det :D
Jaa, det ville sku ikke undre nogen :D
Viceguy
01-31-2008, 10:40 PM
word 2 that man!
desuden siger han jo også at han at han har en user herinde.. hvis han havde det så ville vi sku nok se en der staver dårligere end det burde være muligt med alverdens sygdomme...
sinding
02-01-2008, 12:59 AM
Hvorfor bliver han så ikke smidt ud af PG pågrund af trusler!?
Og helt ærligt så tror jeg skidt han kan hacke PG :D Han har da vist helt tabt sutten! :D
Hvorfor bliver han så ikke smidt ud af PG pågrund af trusler!?
Og helt ærligt så tror jeg skidt han kan hacke PG :D Han har da vist helt tabt sutten! :D
Han er også banned 2 gange, hvis ikke 3. Kan ikke lige huske det. Men han har sikkert dynamisk ip siden han kan blive ved med at oprette brugere. Eller også opretter han dem bare forskellige steder.
deepblue
02-01-2008, 10:01 AM
En sørgelig eksistens, der bare ikke har noget liv!
Tænk at folk kan falde så dybt. :shock: :roll:
Jeg føler mig ikke truet eller presset.. ;)
Han har fået 3 tidligere brugere bannet.. Men det er jo begrænset hvor mange adresser der findes i et IP range.. ;)
Men er der nogen der spotter en bruger der kunne minde om ham, så giver i bare lige mig en PB, så skal jeg nok tage mig af det! :)
deepblue
02-01-2008, 10:34 AM
Jeg føler mig ikke truet eller presset.. ;)
Han har fået 3 tidligere brugere bannet.. Men det er jo begrænset hvor mange adresser der findes i et IP range.. ;)
Men er der nogen der spotter en bruger der kunne minde om ham, så giver i bare lige mig en PB, så skal jeg nok tage mig af det! :)
SRJ>> Du giver udtrykket "piratpoliti" en hel ny betydning! :grin::grin:
Wingless Angel
02-01-2008, 05:35 PM
Jeg synes sgu nok APG's breve havde en ordlyd der mindede rigtig meget om hans famøse posts;)
Spøg til side:
Han er sikkert vant til, at blive udelukket fra ting, og det virker da også til, at han har nogle sociale problemer.
Viceguy
02-01-2008, 06:01 PM
ja.. i har nok ret.. ville bare lige advare hvis han nu var en eller anden psykopat hacker der lige synes han ville ødelægge det for os andre fordi bare fordi han ikk kan opføre sig ordentligt...
TwoZero
02-01-2008, 07:35 PM
(...)hvis han nu var en eller anden psykopat hacker (...)
Måske er han med i TGG... Intelligensniveauet er cirka det samme 8)
Der er tidspunkter i mit liv, hvor jeg finder det trælst, at jeg ikke er voldelig anlagt... I skrivende stund mere end nogen sinde...
Der er tidspunkter i mit liv, hvor jeg finder det trælst, at jeg ikke er voldelig anlagt... I skrivende stund mere end nogen sinde...
hvem er com975?
decko
02-03-2008, 09:37 AM
Hov hov, så dumme er de sgu ikke :P
PelleDK
02-03-2008, 10:28 AM
hvem er com975?
En bruger der har hærget lidt på PG :p
hvis du kigger nederst på forumet i den del der hedder skraldespanden, så vil du kunne se, hva han er for en. ;)
hvem er com975?
kig her:
http://www.piratgruppen.org/forum/forumdisplay.php?f=262
skald
02-04-2008, 05:27 PM
Formentlig en 11 årig knægt, der sidder på "datastuerne", i stedet for ar passe dansk-undervisningen i skolen. (mit gæt)
mvh skald
Darkpirat
02-04-2008, 07:15 PM
Jeg fik det her ud af ham :P
hvor han selv siger han ikke er en hacker xD
http://img139.imageshack.us/img139/5969/com975yq6.jpg
Jeg fik det her ud af ham :P
hvor han selv siger han ikke er en hacker xD
http://img139.imageshack.us/img139/5969/com975yq6.jpg
Edit: han blev pisse sur over hvad jeg skrev xD
Skaery
02-04-2008, 07:33 PM
Edit: han blev pisse sur over hvad jeg skrev xD
Bare så du ved det, så er der en editknap under dine post, så du ikke behøver dobbelposte.
krisim
02-05-2008, 04:44 PM
Han vil sikkert bare have sine "15 minutes of fame", ignorer ham. Desuden bruger han sikkert proxy, så han kan ikke stoppes med det nuværende signup system.
No_Fear
04-28-2008, 01:04 AM
Lad dog barnet.. han er jo ikke nogen trussel mod PG..
Desuden har jeg på fornemmelsen at internet selskaberne ville få lidt problemer ved at få lukket PG
Det ville ihvertfald være imod grundideen for internettet der er:
"Global vidensdeling"
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.