Se fuld version : Stil et spørgsmål
jens andersen
01-23-2008, 11:27 PM
Og jeg brænder inde for mig et meget vigtigt spørgsmål, men jeres internet side syntes jeg er meget rodet, så jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal skrive mit spørgs, jeg er klar over, at det jo skal stilles i forummet.
der mangler sådan en knap Stil et spørgsmål.
Hilsen Jens Andersen
Viceguy
01-24-2008, 08:15 AM
hvor du skal placere det kommer jo an på hvad du vil spørge om.
hvis det er noget med film, musik etc. så er det jo inde i et af de under fora, som af en eller anden grund næsten har udviklet sig til en request sektion-.-
hvis du har et spørgsmål om noget der ikke rigtigt har med noget at gøre så har vi jo vores glimrende off-topic forum.
skriv hvis der er noget af ovenstående du ikk forstår...
Millister
02-07-2008, 04:20 PM
hvor du skal placere det kommer jo an på hvad du vil spørge om.
hvis det er noget med film, musik etc. så er det jo inde i et af de under fora, som af en eller anden grund næsten har udviklet sig til en request sektion-.-
hvis du har et spørgsmål om noget der ikke rigtigt har med noget at gøre så har vi jo vores glimrende off-topic forum.
skriv hvis der er noget af ovenstående du ikk forstår...
Jeg har samme problem.. Jeg har et spørgsmål til jeres guide om ændring af DNS indstillinger. Hvor skal jeg stille det spørgsmål?
Jeg har samme problem.. Jeg har et spørgsmål til jeres guide om ændring af DNS indstillinger. Hvor skal jeg stille det spørgsmål?
Det kan du gøre under "Kommentarer til guides" eller "Generelle IT-spørgsmål og routeropsætning".
Hejsa!
Det kan du bare stille her: http://www.piratgruppen.org/forum/forumdisplay.php?f=218
:)
Millister
02-07-2008, 04:38 PM
Det kan du gøre under"Kommentarer til guides" eller "Generelle IT-spørgsmål og routeropsætning".
"It-spørgsmål og routeropsætning," kunne man godt (ikke helt inde for emnet, men ved "kommentarer til guides," stå der jo, det ikke et til spørgsmål til guides?:confused:
"It-spørgsmål og routeropsætning," kunne man godt (ikke helt inde for emnet, men ved "kommentarer til guides," stå der jo, det ikke et til spørgsmål til guides?:confused:
Generelle IT-spørgsmål og routeropsætning, mener jeg det passer helt fint til, da det ER et genneralt IT-spørgsmål :)
kommentarer til guides, syntes jeg også passer. Jeg kan ikke se der står der ikke må stilles spørgsmål til guides?
Du bestemmer bare selv, der er ingen der hakker ned på dig hvis du vælger det ene eller det andet.. :) Så strengt dømmer vi ikke her.. :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.