Se fuld version : Recommend/Bruger i? (Rapidshare, Relakks eller noget andet?)
Emilml
01-21-2008, 08:08 PM
Nu står jeg med et lille dilemma og er nyskerig
Mit dilemma er at jeg ikke ved hvad downloading service jeg skal bruge
og min nysgerrighed går ud på hvad er det i bruger til at downloade med?
og hvad syntes i der ville være det bedste at bruge?
Jeg tænker i stil af Rapidshare, Relakks eller noget helt andet måske? ;P
Ja kortsagt jeg er kommet i tvivl om hvad jeg vil bruge penge på ;)
Viceguy
01-22-2008, 08:58 AM
personligt synes jeg at du skal købe rapidshare. hvis du bare kender et par sider der lligger links op dertil kan du finde næsten hvad som helst.. der ligger topics både her og på warez-dk.org om hvilke warez sider folk kender.
Hvis du er usikker på deres betalingssystem eller andet så tag en snak med JTToft. han er en lille rapidshare pusher:D og vil gerne hjælpe dig uden extra omkostninger.:smile:
Emilml
01-22-2008, 09:11 AM
Tror måske også at det bliver Rapidshare, kan du forklare det lidt mere med JTToft? ;)
Viceguy
01-22-2008, 04:21 PM
Bare hvis folk ikke rigtigt tør at handle med dem hvordan det nu end foregår så gør han det for dig.. eller hvis du ikk har det kort eller kontotype man skal have eller whatever.
og ja du kan stole på ham. bare lige send ham en PM
Emilml
01-22-2008, 05:19 PM
Heh er ikke den type, kan godt begå mig på nettet :p har lige tilføjet mit visa electron kort til paypal.. skal smide penge på mit kort imorn også skal paypal lige verify mit kort for 12,5kr også køre det for mig ;)
men tak for hjælpen rigtig fedt at der er folk som hjælper andre med den slags som at købe online :p
Viceguy
01-22-2008, 06:22 PM
så lidt da. er derfor vi har et sted som dette.
Emilml
01-22-2008, 06:30 PM
Heh yep ^^ syntes det altid er fedt at folk hjælper hinanden og deler erfaringer.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.