PDA

Se fuld version : underligt rapidshare.com problem !!!

cc111
01-19-2008, 06:33 PM
Hejsa.

Jeg kan pludseligt ikke forbinde til rapidshare.com
jeg får "Cannot find server or DNS Error " meddelelse.

Jeg kan sagtens forbinde til allemulige andre sites, incl rapidshare.de
Kun rapidshare.com (som jeg har købt premium membership til =) er der problemer med.

Nogen der kan sige hvad dettte kan skyldes?
Og nogen der kan sige hvad jeg kan undersøge?
Jeg har ringet til udbyderen, han sagde det ikke var noget de havde ændret.

Takker cc111

capper
01-19-2008, 06:35 PM
alle får den fejl..

siden er nede.

det er ikke noget med dig eller din udbyder.

cc111
01-19-2008, 06:55 PM
ah, åk. Tak for svar.

Har dog haft problemer med at forbinde til rapidshare.com gennem længere tid.
I ca en måned har det været ca 10 min ud af 30 min at jeg ikke kunne forbinde.

Har mailet rapidshare om problemet og de siger det ikk er deres servere der er problemer med, har aldrig hørt om det før osv osv.

TFK09
01-19-2008, 09:16 PM
er der nogn der ved hvad problemet er ?? :s

SysOp
01-19-2008, 09:20 PM
http://www.picup.dk/uploads/1200807879.jpg

As of 19 January 2008 16:00 GMT, Rapidshare’s servers appear to be offline. There are rumors that Rapidshare has been shut down by the authorities after a court order, however, court records do not reveal any issued Rapidshare court order as of yet. Rapidshare technician Steven Gircham has commented on this issue - “There are rumors concerning attacks made on the Rapidshare.com servers. There are also rumors that Rapidshare has been shut down by a court order. These rumors are false. We would like to apologize to our users and inform them that no data has been lost. There have been some hardware issues as a result of high bandwidth and server overload. We are doing our very best to resolve the hardware issues, and users should expect uptime by midnight tonight (GMT)”

Dr. Z
08-21-2008, 09:47 AM
hej. jeg har fået problemer med rapidshare. det er ikke fordi serveren er ende. den siger bare kontakt din udbyder. hvorfor tror i den gør det? og tror i overhovedet det ville hjælpe og kontakte min udbyder. på forhånd tak.