PDA

Se fuld version : hviklen bruger kan i lide

Full
01-19-2008, 12:18 PM
hvilken bruger kan i bedtded lid i forumet har gik på nogen emmer og så tager ders navner

SlipKnot_Corey
01-19-2008, 12:22 PM
Hva er meningen med dette indlæg?

Emilml
01-19-2008, 12:25 PM
Hmm jeg kunne forstå hvis det var "Hivlken admin kan du best lide" eller "Gvem laver best kvali posts"
Men den her takker jeg sq nej tak til..

Guss
01-19-2008, 12:42 PM
Jeg syntes selv denne afstemning er meget upassende, og kan ikke se meningen med den. Men gæt hvem jeg stemte på :)
ej, for at være ærlig, så kan jeg ikke se at man vil kunne drage en konklussion af denne afstemning som ville kunne bruges til noget. Og topic burde slettes. Personlige meninger syntes jeg såvel bare skal holdes personlige. og hvis du selv ønsker at takke en person Full, så giv rep point, eller send en takke PM. Dette er lidt upassende.

Viceguy
01-19-2008, 01:11 PM
kan kun give Guss ret.. vi har rep systemet til denne slags ting.. hvis alle brugere oprettede en tråd for at fortælle om hvem der var deres "yndlings" bruger så ville vi jo blive spammet af de tråde.. brug hellere rep systemet eller som Guss så ganske rigtigt også siger.. send en Takke PM.

DaddZ
01-19-2008, 01:16 PM
Så er Com975 vist tilbage med sit velkendte spam ....

PelleDK
01-19-2008, 01:28 PM
Så er Com975 vist tilbage med sit velkendte spam ....
Ja det kunne tyde på det. Hvem kunne ellers finde på at lave sådan et ligegyldigt topic ;)

SAN
01-19-2008, 02:09 PM
Så fik du så bekræftet at ingen kan lide dig, heller ikke selv om du opretter en ny bruger!
Hvis ikke du har noget relevant du vil diskutere eller lignende, kan du så ikke bare holde dig væk, dette forum er for folk der gerne vil diskutere fildeling, ikke til folk der bare gerne vil skændes!

låst

*SRJ-Edit*
Jeg har fjernet afstemningen.
Det var simpelthen for åndsvagt.