PDA

Se fuld version : så svar dog

buhn
01-14-2008, 10:25 PM
hej alle pirater.

jeg vil gerns starte med det positive:roll:
jeg syntes det er total fedt vi har denne side og dette forum hvor man kan finde mange ting og ellers kan man altid spørge så er der altid nogen der har et svar.

jeg syntes bare ikke folk svarer hvis man sender dem en privat besked:confused: dette kan godt irritere mig lidt en gang imellem... jeg er nemlig på udkig efter en invite til nordic-t.org. jeg har så kigget i tråden invites og skrevet til de folk der siger de har invites men får sjællendt et svar tilbage... kan man ikke bare svare hvis ikke man vil give den til mig8-)

takker for opmærksomheden:-D

TOTAL FED SIDE STADIG DOG:shock:

PiratBobo
01-15-2008, 12:00 AM
hej alle pirater.

jeg vil gerns starte med det positive:roll:
jeg syntes det er total fedt vi har denne side og dette forum hvor man kan finde mange ting og ellers kan man altid spørge så er der altid nogen der har et svar.

jeg syntes bare ikke folk svarer hvis man sender dem en privat besked:confused: dette kan godt irritere mig lidt en gang imellem... jeg er nemlig på udkig efter en invite til nordic-t.org. jeg har så kigget i tråden invites og skrevet til de folk der siger de har invites men får sjællendt et svar tilbage... kan man ikke bare svare hvis ikke man vil give den til mig8-)

takker for opmærksomheden:-D

TOTAL FED SIDE STADIG DOG:shock:

Det har jo ikke noget med selve PG at gøre, at folk ikke svare på deres pm's. Det er vel op til den enkelte person om denne vil svare eller ej, og i mine ører lyder dette lidt mere som en request en egentlig ris.

Men med det sagt kan du pm'e mig med din mail så skal jeg give dig din invite :)

Skaery
01-15-2008, 07:32 PM
Det kan også være, at folk du har spurgt ikke er så aktive på PG, så de slet ikke har bemærket det.

Bonux
05-19-2008, 03:05 PM
Betyder det mon 2 ristede hotdogs med det hele på kinesisk?

RBH
06-15-2008, 02:48 PM
Det kan også være, at folk du har spurgt ikke er så aktive på PG, så de slet ikke har bemærket det.
Så vil jeg mene det er dumt at smide invites op,hvis man alligevel ikke er inde og tjekke forum alligevel.

Mugga
06-15-2008, 04:10 PM
Så vil jeg mene det er dumt at smide invites op,hvis man alligevel ikke er inde og tjekke forum alligevel.
Det kan også være fordi du ikke opfylder deres krav om at bytte til noget de selv ønsker. Jeg svarer heller ikke tilbage til folk som ikke gider læse det jeg stiller som krav.

Skaery
06-15-2008, 04:56 PM
Det kan jo være, at de var mere aktive, da de tilbød invitationerne.

RBH
06-15-2008, 09:51 PM
Hvis du går ind og tjekker i invite tråden vil du se havd jeg har og hvad jeg søger, render ikke rundt og jager invites på må og få.
Hvis man skriver indenfor de sidste ti dage,og så ikke tjekker forum alligevel,tja så er det vel nærmest ligegyldighed overfor de brugere der benytter forum. Og som nok forventer et svar når de nu sender en pm til den der nu har udbudt den invite det må dreje sig om.
Nu har du jo af gode grunde ikke megen mulighed for at vide hvem jeg er,og hvordan og hvorledes jeg er som "Pirat" , vil da også godt give dig ret til dels,at mange ikke tjekker hvad der står,men kun læser "invite til N-T" , og så læste de ikke mere,men trykker på PM-knappen, men ikke skære alle for en kam.
Har selv sendt en PM til en anden user herinde,der søgte en bestemt invite, som jeg har, og tænkte fedt han har sgu da en af dem jeg mangler,(hans indlæg var/er ikke en uge gammelt), så jeg sender en PM,og har intet hørt tilbage siden.
Der for oprettede jeg selv en post i tråden,for måske lidt mere aktivt at få den invite jeg søger, og sørme dagen efter jeg har oprettet min post,er der en der skriver jeg vil gerne bede om en DB,da han mente at kunne forstå på min post,at jeg havde en sådan.
Skrev pænt tilbage til vedkommende, ja har DB, og søger sce........... .
Formoder ikke han havde den invite,har nemlig ikke hørt fra ham siden.

Lubras
06-22-2008, 05:15 PM
Du skal ikk bruge invite til nordic-t længere ?