PDA

Se fuld version : uTorrent kun over VPN (relakks)

HansGruber
01-07-2008, 10:12 PM
Hej. Jeg er ny i gamet, men er kommet så langt så jeg har VPN gennem Relakks og fuld gang i Utorrent. Mangler dog en masse invites, men det kommer vel.

Mit spørgsmål går på at sikre anononymiteten. Hvis jeg glemmer at logge på Relakks, er jeg jo ikke særlig anonym. Det har jeg fixet med en bat fil der logger mig på ved Windows start. Men hvad hvis jeg bliver smidt af Relakks (er ikke sket endnu) men jeg ikke er ved maskinen og opdager det.

Kan man sørge for at uTorrent (eller en anden client) kun kører over VPN forbindelsen? Alternativt at den underliggende internet forbindelse ikke kan bruges til andet en at etablere VPN forbindelsen?

Pft.
Hans

Wingless Angel
01-07-2008, 10:16 PM
Hej og velkommen til Piratgruppen:)

Jeg kan ikke hjælpe med VPN problemet, men hvis du mangler en invitation til bittorrent trackere, kan du med fordel kigge i Invite-tråden her på forummet, hvor der uddeles mange invites.

http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=82902

HollowGhost
01-07-2008, 10:45 PM
Hej. Jeg er ny i gamet, men er kommet så langt så jeg har VPN gennem Relakks og fuld gang i Utorrent. Mangler dog en masse invites, men det kommer vel.

Mit spørgsmål går på at sikre anononymiteten. Hvis jeg glemmer at logge på Relakks, er jeg jo ikke særlig anonym. Det har jeg fixet med en bat fil der logger mig på ved Windows start. Men hvad hvis jeg bliver smidt af Relakks (er ikke sket endnu) men jeg ikke er ved maskinen og opdager det.

Kan man sørge for at uTorrent (eller en anden client) kun kører over VPN forbindelsen? Alternativt at den underliggende internet forbindelse ikke kan bruges til andet en at etablere VPN forbindelsen?

Pft.
Hans

Heysa.. du kan smutte ind på Duskerens hjemmeside, han har lavet et lille fint program, som lukker utorrent ned, hvis Relakks lukker

Link: http://duskeren.dk/?page=downloads " SWVPN " Takk til Duskeren :)

HansGruber
01-09-2008, 01:05 AM
Jeg har fået en invite til Nordic-T og har i den forbindelse skiftet til Azereus fordi min version af uTorrent var banned.
I Azureus har jeg specificeret "pptp.relakks.com" under "Avanceret Netværks indstillinger" - "Bind til lokal IP adresse eller interface".

Hvis jeg cutter forbindelsen til Relakks lader det til at Azureus stopper med at downloade/uploade. Jeg synes jeg har set dette beskrevet før, men jeg er ikke helt sikker på at det er en skudsikker metode til ikke at eksponere sin rigtige IP.

Er der nogen netværkshajer der kan bekræfte/afkræfte?

PS tak for link til tool. Jeg vil helst ikke instalere hjemmebrygget tools fra personer eller organisationer jeg ikke kender, så det bliver sidste udvej.

frolle
01-09-2008, 08:51 AM
Du kan stole på Duskeren.

pally
02-17-2008, 01:34 PM
Jeg kan ikke få det link til at virke, nogen der kender et andet sted at hente det?

PeterOle
02-19-2008, 02:02 AM
I Azureus har jeg specificeret "pptp.relakks.com" under "Avanceret Netværks indstillinger" - "Bind til lokal IP adresse eller interface".
Hvis jeg cutter forbindelsen til Relakks lader det til at Azureus stopper med at downloade/uploade. Jeg synes jeg har set dette beskrevet før, men jeg er ikke helt sikker på at det er en skudsikker metode til ikke at eksponere sin rigtige IP.
Er der nogen netværkshajer der kan bekræfte/afkræfte?

1: Den funktion fungerer ikke 100% pålideligt endnu i Azureus 3.0.4.2 men det er rettet i den
version der er lige på trapperne (3.0.4.3) .
2: Du skal binde til "ppp0" eller hvad dit "VPN-NIC" nu hedder. Azureus lister dine NIC's og deres IP hvis du
nærlæser teksten i settings ..
3: Den bedste måde at fixe problemet på er at lave firewall-regler der kun tillader
dit torrent-program at bruge relakks.
Hvordan du gør det kommer an på hvilken firewall du har..