PDA

Se fuld version : piratgruppens Plan

com975
01-05-2008, 10:46 AM
Hej Pirater
jeg har en god Plan med OS og Apg nå men lad os nu høre
1.
Vi lage så om vi er venner med Apg og så efter et par dager så ved ikke
apg at vi er i ders websted imens de er ude og lukker websteder så nå
de ikke er i ders websted så lukker vi det helle Ned.
Plan nummer 2. (hvis den ikke virker)
en af os går hen og regsiter sig i apg og byder alle regler tag information
og så skrive han hvad der er nyt.
http://simonfelding.eu/piratlogo.jpg vs http://gfx.newz.dk/52/852-107x69.gif
SÅDAN PIRATGRUPPEN

numb
01-05-2008, 10:56 AM
Jeg tror sådan set ikke vi behøver en decideret plan, sådan som det går nu synes jeg egentlig er fint. Så længe de ikke rigtigt vinder i retten, og de får et dårligt ry for de vanvittige metoder de bruger.

jefutte
01-05-2008, 11:16 AM
Er det her seriøst?

com975
01-05-2008, 11:28 AM
Er det her seriøst?
ja det er det

Guss
01-05-2008, 11:31 AM
ja det er det
Det holder slet ikke det der. Hvad mener du også med at registrere sig? du kan ikke blive registreret hos APG. Og der sker ikke noget nyt hos dem. det er et advokat firma?

com975
01-05-2008, 11:41 AM
jeg mener at men kunne nakke det de ville gøre med os

numb
01-05-2008, 11:51 AM
altså du vil nakke en masse erstatningskrav ?

*EDIT*

Wee, indlæg 1000 : D

Guss
01-05-2008, 12:16 PM
jeg mener at men kunne nakke det de ville gøre med os
Det har jo intet med deres websted at gøre så? Der er ingen af de idéer i din plan som holder.

deadcell
01-05-2008, 12:58 PM
Prøv nu lige at læs com975´s beskeder! Han er i hvert fald ikke så gammel og går i tredje klasse.
Lad nu vær at svar ham, han bliver jo bare ved.

jefutte
01-05-2008, 01:10 PM
1. APG har fuld adgang til det her forum, præcis ligesom os andre.. De sidder nok og får en god griner over det her topic nu..

2. Du kan ikke registrere dig hos APG.. APG består af advokater, så du skal lige være advokat før du kommer i nærheden af dem..

3. Holder os gode venner med APG, så vi kan lukke deres websted når de ikke er der? Lad mig afsløre noget: APG er ikke kun en hjemmeside :o

4. Du bruger SAN's avatar - knap så seriøst...

Alt i alt.. Prøv at lade Olsenbanden lave planen næste gang...

RedBuhl®
01-05-2008, 01:56 PM
1. APG har fuld adgang til det her forum, præcis ligesom os andre.. De sidder nok og får en god griner over det her topic nu..

2. Du kan ikke registrere dig hos APG.. APG består af advokater, så du skal lige være advokat før du kommer i nærheden af dem..

3. Holder os gode venner med APG, så vi kan lukke deres websted når de ikke er der? Lad mig afsløre noget: APG er ikke kun en hjemmeside :o

4. Du bruger SAN's avatar - knap så seriøst...

Alt i alt.. Prøv at lade Olsenbanden lave planen næste gang...

Desuden er der ingen her, der ønsker at bekrige APG - vi ønsker at fortælle dem om vores holdning til ophavsretten i DK!

Pest
01-05-2008, 02:06 PM
Com975 har modtaget en advarsel for at bruge San's avatar og derved indikerer han er forum admin/mod.
Hvad angår det her emne kan jeg ikke tage det mere seriøst end så meget andet. Jeg kan imidlertid ikke få mig selv til at smide nogen ud fra forummet blot fordi de ikke staver og formulerer sig synderligt godt. Tag det med et smil. Det er jeg sikker på APG gør.

Nåh. En lille opdatering. Com975 er banned. Tråden her er låst.