PDA

Se fuld version : Søger personer til at starte nyt site!

jonas1045
01-04-2008, 12:43 PM
Jeg søger personer der vil starte et nyt torrent site sammen med mig!

Jeg har erfaring indenfor hjemmesider html,php,css o.s.v
Jeg sætter hjemmesiden op køber domæne & webhotel..
Domæne/navn finder vi ud af sammen.
Jeg er meget åben for forslag samt kritik!
Du bliver selvfølgelig admin o.s.v på sitet!

Du skal kunne dansk
Du skal have erfaring indenfor piratkopiring
Du skal have erfaring indenfor bittorrent/trackere
Du skal være venlig og vil hjælpe andre
Du skal minimum være 15
Du skal være seriøs og ikke give op (Lidt sjov må der da gerne være :grin:)
opfylder du de krav og gerne vil være med til at starte et nyt torrent site kan du skrive til mig på salg.energy@yahoo.dk

View2009
01-04-2008, 04:51 PM
Jeg vil ikke selv være interesseret i at være admin, men et par hints vil jeg da gerne give.

Start med at købe en dedikeret server, så der ikke er andre der har adgang til brugernes data... En torrent tracker har også et langt større load end en almindelig hjemmeside pga alle klienterne skal kommunikerer med siden for at få ip, opdatere ul/dl stats osv...

Og du burde nok ikke bruge din private email som du benytter på QXL/Din klan osv hvor folk lynhurtigt kan få dit navn og adresse...! Det er iøvrigt også den største spammagnet der findes...

jonas1045
01-04-2008, 07:31 PM
Hej tak for svarende!

Jeg havde nu bare tænkt mig at købe et webhotel!
Så skal lige høre hvor meget trafik og plads skal man ca bruge til et site med ca 10.000 brugere ?

SysOp
01-05-2008, 06:55 PM
Hej tak for svarende!

Så skal lige høre hvor meget trafik og plads skal man ca bruge til et site med ca 10.000 brugere ?

Du skal ikke bruge et WebHotel men en Dedicated server som der blev sagt.
Forskellen er at WebHotteller er der 9 ud af 10 tilfælde Trafik begrænsing på hvilket du NEMT overtræder alene under opstarten af din tracker,

z33k
01-06-2008, 02:33 PM
Hvad er ambitionerne osv? Erfaringer?

the-black-pirat
01-08-2008, 11:50 AM
Hej Jonas!

Jeg har snakket med din ven Wulff som jeg jo går på efterskole med..

Muligvis er jeg interesseret men så skal det ikke være det store.. Måske moderator på et forum eller noget..?

jefutte
01-08-2008, 03:53 PM
Hej tak for svarende!

Så skal lige høre hvor meget trafik og plads skal man ca bruge til et site med ca 10.000 brugere ?Prøv lige at overveje hvor mange announces der vil komme fra 10k brugere kontra hvor meget et webhotel kan/må klare/bruge..

jonas1045
01-12-2008, 06:33 PM
Ok kan godt se men jeg har ikke så mange penge at bruge på dette... Hvis vi så siger 5000 brugere tror i at http://www.servage.net/ kan klare dette ? (De har 510 GB Web Space +Transfer 5 Terabyte per month!) ?
Eller nogen der kender en meget billig server ?

jonas1045
01-17-2008, 03:17 PM
Ingen svar ?

Raften
01-22-2008, 09:57 PM
har hørt at servage skulle være ret nice, men har også hørt rygter om at de lukker torrent trackers, ved dog ikke om det er sandt. 1click-hosting.com er det vi bruger på det fxp forum jeg er admin på, så måske brug dem ? :)

Husk altid at passe på dine personlige oplysninger, når du starter på sådanne ting, det er nok dem de går efter