Se fuld version : Et par spørgsmål om RapidShare.com
Turb0
12-28-2007, 05:36 PM
Hej
Jeg er blevet ret opsat på at få et Rapidshare.com account. Men jeg vil godt lige have nogle ting på plads først...
Hvilken betalings måde bør man vælge? Jeg kender ingen af dem...
Kan jeg være sikker på, at accounten ikke bliver fornyet automatisk?
Er det sikkert at hente/uploade mere eller mindre ulovlige filer. Når nu man har givet sine personlige oplysninger, ifb. med betalingen?
Jeg håber at nogen kan oplyse mig :)
Darkpirat
12-28-2007, 06:13 PM
Hej
1)Hvilken betalings måde bør man vælge? Jeg kender ingen af dem...
2)Kan jeg være sikker på, at accounten ikke bliver fornyet automatisk?
Jeg håber at nogen kan oplyse mig :)
-------
1)Vil sige vis du vil være annoym så tag da paypal (sæt nogle penge ind på den via bank) og paypal account skal ikke indeholde noget om dig :)
2) Der står på rapidshare at de vil IKKE forny din account automatisk! det er noget man selv skal holde ...
------
hvad jeg kan huske om rapidshare
TFK09
12-28-2007, 06:14 PM
Jeg har svar til dit andet spørgsmål, ;)
Du kan sikkert downloade og uploade filer til din Rapidshare account,
uden at APG finder ud af det!
Turb0
12-28-2007, 06:48 PM
-------
1)Vil sige vis du vil være annoym så tag da paypal (sæt nogle penge ind på den via bank) og paypal account skal ikke indeholde noget om dig :)
Det forstår jeg ikke helt. Hvordan kan jeg betale uden at give mine personlige oplysninger?
TFK09
12-28-2007, 07:33 PM
Det fordi din PayPal acc. ikke indeholder oplysninger om dig selv :)
Turb0
12-28-2007, 08:00 PM
Men når jeg prøver at oprette en Paypal acc., skal jeg skrive mine personlige oplysninger så de passer til min kortkonto.
Eller har jeg misforstået noget?
Men når jeg prøver at oprette en Paypal acc., skal jeg skrive mine personlige oplysninger så de passer til min kortkonto.
Eller har jeg misforstået noget?
Jeg er ret sikker på de oplysninger ikke bliver sendt videre når du betaler.
hej når man har en bruger hvad program henter man så filerne med
mvh snus
hej når man har en bruger hvad program henter man så filerne med
mvh snus
Jeg bruger Internet Download Manager.
Jeg bruger Internet Download Manager.
ok kopier man bare linkene ind i programmet
ok kopier man bare linkene ind i programmet
Man makere linkene, højreklikker, og trykker "download alle link med IDM".
Man makere linkene, højreklikker, og trykker "download alle link med IDM".
ok skal man har en bruger
ok skal man har en bruger
Nej, muligvis på de forummer du henter fra. Og så skal du have en bruger til rapidshare self. Men programmet kan du kun bruge som trial i 14 dage hvis jeg husker rigtigt. Derefter må du jo så betale for det, eller downloade det.
Nej, muligvis på de forummer du henter fra. Og så skal du have en bruger til rapidshare self. Men programmet kan du kun bruge som trial i 14 dage hvis jeg husker rigtigt. Derefter må du jo så betale for det, eller downloade det.
altså det vil sige man skla købe en bruger og programmet eller download det
altså det vil sige man skla købe en bruger og programmet eller download det
Helt korrekt :)
Du kan også bruge flashget, det synes jeg personligt bedre om.
Der er en lang trialperiode, kan ikke huske præcist hvor mange dage, men du kan stadig bruge det efter udløbet, dog skal man, hver gang man vil downloade, klikke ok til den meddelse, der popper op.
Alternativt er det rimeligt simpelt at finde serial til den.
Topcat
01-26-2008, 03:31 AM
Jeg bruger Rapget, synes den er bedst og så er det et free ware program nemt og hurtigt at installere og sætte op.
Inde i settings under servers vælger du rapidshare på listen til venstre, og udfylder så med dit login til rapidshare.
Har du så en stribe RS links er det bare at kopiere dem og derefter trykker oppe i det lange felt i hoved vinduet og derefter ctrl +v for at paste dem ind, så ryger alle links ind og den begynder at hente.
I settings skal du så lige sætte den til automatisk at gå igang med at hente, ellers skal du nemlig først trykke på den grønne play knap ikon. Du kan også i settings sætte den til at slette de links fra program vinduet som den har hentet.
En sidste ting, hvis der er et link der ikke længere er valid som ikke virker, så stopper den med at hente, dvs. hvis du har flere links pastet ind til andre ting du vil hente, så går den ikke selv igang med at hente dem, så skal du først slette de invalide links, marker dem alle eller en af gangen, og tryk så på det røde kryds for at slette dem, derefter trykker du så på play knappen og den vil så fortsætte med at hente de øvrige links.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.