Se fuld version : Drop "request"-forum.
BeatPirate
12-23-2007, 04:09 PM
Nu har jeg endnu engang "hidset" mig op over, at ca. 50% af alle indlæg i f.eks. "Film"-forum, rent faktisk er req. efter film, undertekster osv.
Hvorfor ikke droppe det enkle "Request"-forum og så oprette request-underfora for Film, Musik, Programmer osv.
Eller bare helt droppe en request-del og lade folk spørge hvor de finder det naturligt...
Bare en tanke til en 2008 forbedring.
Og med det; glædelig jul og godt nytår.
Eller hvad med at folk bare brugte Req-forummet? :)
Darkpirat
12-24-2007, 12:27 AM
Eller hvad med at folk bare brugte Req-forummet? :)
Ja det ville da være nummer :D)
GhOstFaCE
12-25-2007, 04:38 PM
Jeg forstår nu slet ikke nødvendigheden af både et requests forum og enkelte forums til de forskellige medier.
Der er ikke aktivtet nok i requests og film hver i sær til at justificere en todeling imho. Da film allerede bliver brugt meget til requests af både subs, lydspor og hele film burde man ikke prøve at tvinge folk over i requests, nærmere tage det som et vink med en vognstang om det burde ændres så film også var til film requests. Det er tydeligvis det førstehåndsindtrykket giver brugere når kigger hen over forum, ergo det mest intuitive. Så hvorfor ikke gøre det sådan?
Det er spildt energi og database rækker konstant at minde folk om at requests går i request fora. For folk der går op i deres post count er det dog en billig "+1" :)
Det kan være det også vil have en positiv effekt på tonen generelt herinde. Jeg syntes efterhånden den bliver mere og mere sur/gnaven. måske en "karma kampagne" ville være en ide til 2008 sammen med en lettere omstrukturering (selv er jeg meget godt tilfreds som det er nu)
BeatPirate
12-27-2007, 11:35 PM
Lige netop....!!
Jeg vil tage det med på næste møde så det kan blive diskuteret!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.