Se fuld version : Bibliotekernes Netmusik .dk
Bubber²
12-11-2007, 10:45 AM
Ja, jeg ved det godt, men jeg kunne altså ikke finde et ordentligt sted at poste det her..
Jeg er ikke klar over, hvor mange der kender til www.bibliotekernesnetmusik.dk, men synes da lige jeg vil lufte muligheden for jer, derinde.. Er der musik (fx dansk) man ikke kan finde på torrent-sider o. lign, så kan man næsten med garanti finde det herinde... Det eneste man skal bruge er et login fra sit lokale bibliotek (simple and easy to get) og så en "Protected Music Converter" (http://www.wma-mp3.com/protected-music-converter.html). Man kan også høre musikken i en uge, men er det ikke nok, kan man få brug for den der converter.. ;-)
Ja, jeg ved det godt, men jeg kunne altså ikke finde et ordentligt sted at poste det her..Hvad med under "anbefalinger"? :)
Men ja, det er en god side til dansk musik som ikke er så nemt at finde. Jeg har også brugt den nogle enekelte gange, hvor jeg slet ikke har kunne finde musikken. Selv på betalingssider er de gamle numre ikke altid at finde.
FrIeK
12-15-2007, 12:12 AM
Ja anbefalinger havde været et godt sted:)
For det er helt sikkert værd og bruge. Tusind tak for linksene:grin:
Paddy
12-15-2007, 12:47 PM
Nogle der kan anbefale en "protected music converter" som er god?
decko
12-15-2007, 01:57 PM
Nogle der kan anbefale en "protected music converter" som er god?
SoundTaxi er glimrende.
FrIeK
12-16-2007, 07:46 PM
Eller den Bubber2 Linker til. Den virker også glimrernde:)
Paddy
12-28-2007, 01:07 AM
Eller den Bubber2 Linker til. Den virker også glimrernde:)
Haha, havde ikke lagt mærke til det var et link.
Hvorfor kan jeg ikke gå ind og hente et helt album, den siger at jeg ikke har udlån nok til at hente kurvens indhold. hvad er det for noget?
Bubber²
03-24-2008, 10:03 PM
Hvorfor kan jeg ikke gå ind og hente et helt album, den siger at jeg ikke har udlån nok til at hente kurvens indhold. hvad er det for noget?
det er desværre noget der er afhængig af ens bibliotek, men det plejer vist at blive nulstillet hver måned..
RasmusK
06-17-2008, 04:48 PM
Jeg har bemærket at når man bruger det program som Bubber2 linker til, så bliver lydfilerne uden DRM maks 3.00 minutter lange!, altså hvis man ikke har fuld version.
Jeg ville lige sige det, så I vidste det. :)
1gæt_=)
08-22-2008, 10:36 AM
Hej.
til at omgå licensen er "FairUse4Wm" et rigtig godt program at bruge det fjerner simpelhen lincensen på din .Wma fil uden at forringe kvaliteten på musiken.
Link til FairUse4Wm >> emils.wep.dk/FairUse4Wm.exe
Hvis du har spørgsmål til FairUse4Wm kan du bare spørge mig :)
jeg sgu ikke den til køre send hvor man skal gøre
1gæt_=)
08-26-2008, 03:47 PM
jeg sgu ikke den til køre send hvor man skal gøre
hvad kan du ikke finde ud af?
mickuel
08-27-2008, 03:03 PM
at snakke dansk
egmose
10-17-2008, 09:43 PM
Nice trick egentlig:P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.