Se fuld version : total ny her
sjusju
12-10-2007, 07:42 PM
jeg er total ny i dette forum, jeg leder efter lidt hjælp til at komme i gang, har lige fået lavet en rapidshare konto ( premium ) og bruger ( eller prøver ) flashget til at hente filer, men fatter ikke hvad jeg skal gøre, jeg finder den ex. film jeg vil hente og siger ja til at hente alle filer, men det ser ud til at jeg ikke kan få hentet rar filerne, er der nogen der har et hurtigt råd om hvad jeg gør forkert
Ved ikke om du er gået forkert eller har misforstået noget, men lad mig lige slå fast: Piratgruppen er _ikke_ et warez site.
Du er helt velkommen til at spørge om råd til fildeling, men din intro kunne godt få mig til at tænke at du måske tror noget andet.. :)
sjusju
12-10-2007, 08:03 PM
jeg er fuld ud klar over det IKKE er et warez site, men tænkte at der sikkert i dette forum fandtes en der lige præcis ved hvad jeg gør forkert, eller kender en side hvor det er beskrevet det jeg søger.
jeg vil istedet anvefale programmet Internet Download Manager. Der kan du nemlig makere alle links, højreklikke, og så vælge download. Udover det kan programmet mange flere ting end flashget.
VowOfSilence
12-10-2007, 08:33 PM
Du skal starte med at sætte Direct-download til på din premium account. Du skal desuden også indtaste dine login oplysning i din download manager :)
sjusju
12-11-2007, 03:56 PM
takker for at i gidder svare, men er ikke blevet meget klogere, tror bare jeg opgiver.
du skal bare gøre som VowOfSilence siger, og det skal gøres inde fra deres hjemmeside. (www.rapidshare.com)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.