PDA

Se fuld version : Indkøb af 5.1 surround system til PC

Stanger
12-10-2007, 04:14 PM
Hej Folkens.

Jeg har besluttet mig for at købe et surround sound sæt til min computer, da min nuværened højtaler løsning ikke er holdbar. (begge mine højtalere står til venstre for mit skrivebord, og det er ikke muligt at ændre på dette) derfor havde jeg tænkte mig at købe følgende system http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399213 det koster ca. 1200 kr. Jeg ville høre om der er nogen som har erfaringer med dette system og hvad i syntes. Eller om der er alternativer der koster max 1200 kr. der er værd at kigge på.

På forhånd tak

-stang

SRJ
12-10-2007, 05:51 PM
Jeg har det lille 2.1 sæt.. (Model: X230) - jeg ved ikke om det på nogen måde kan sammenlignes, men det spiller fremragende!

Viceguy
12-10-2007, 06:45 PM
det kan nok ikke direkte sammenlignes, men generalt så laver logitech genial lyd til pengene... tror faktisk aldrig jeg har hørt dårligt om logitech lyd...

Stanger
12-10-2007, 06:57 PM
det lyder jo alt sammen meget fint. Det kan vel tildels sammenlignes da de vel bruger nogenlunde samme fremgangsmåde underfremstillingen af deres front højtalere hvis det nu er samme system. Så tror jeg at det bliver en af julegaverne til mig i år :D

Guss
12-10-2007, 07:28 PM
jeg har næsten det samme s5.1 sæt. mit er bare en ældre og dårligere version. Og selv mit sæt laver mega god lyd. jeg er helt klart tilfreds med det.

Langodk
12-13-2007, 12:18 PM
Har selv et Logitech 5.1 surround, spiller sindssygt godt :-)

Jqnsson
12-13-2007, 01:13 PM
Du kunne jo også købe et surround sound til dit tv, for på de fleste surround sound anlæg er der aux indgang på, og så kunne du købe dig et mini-jack kabel (hun phono -> minijack) eller et HUN'HUN'HUN'HUN phono kabel og en splitter, på den måde burde du få meget mere lyd for pengene..