Se fuld version : Limewire
Kamikaze
12-10-2007, 03:03 PM
Hej jeg downloader mit musik og diverse med Limewire pro, jeg ville lige høre jer ad om det er et sikkert downloadings program, og jeg deler ikke nogen filer med nogen !
- Og hvad for nogle downloadings programmer ville i anbefale som i mener der er sikre :) ?
For det første, hvis du downloader, så skal du jo også dele. Ellers ødelægger du jo hele idéen bag fildeling, samt du ødelægger det for de andre. Det er det som man ville kalde en nasser.
Men det APG tager folk på i danmark er netop at uploade, men der sker jo ikke noget så længe du ikke deler alverdens filer.
her er hvad de kræver pr. sang, så kan du jo selv regne ud, hvor meget du ville blive krævet, hvis du blev taget med X antal filer.
film 70 kr pr. stk. x 0.80 x 2 (112kr pr film.)
Musik 10 kr pr. stk. x 0.80 x 2 (16kr pr musiknummer)
OG til sidst vil jeg anbefale, at skifte til bittorrent, da det er meget mere sikkert. Hvis ikke du kender til det, kan du læsse mere under guide sektionen.
Kamikaze
12-10-2007, 08:56 PM
Okey det vil jeg gøre så, tak for hjælpen.
Crash Override
12-10-2007, 09:32 PM
Heey guss, det er da underligt at de kræver mindre en hvad en fillm koster så jeg tror ikke helt på den liste der... Har du en kilde?
Heey guss, det er da underligt at de kræver mindre en hvad en fillm koster så jeg tror ikke helt på den liste der... Har du en kilde?
Kilden var scannede billeder at et erstatningskrav, samt hvad jeg har set andre skrive(folk der er blevet busted), og nej jeg har ikke billederne, så jeg kan ikke love det 100% stadig holder, men jeg har ikke hørt det skulle været ændret, så jeg går rimelig stærkt ud fra det er samme priser. Nu skal du også tænke på man betaler erstatning for hvad filmselskabet har mistet, og ikke hvad en eller anden butik har mistet, og derfor er prisen slet ikke så høje. For ikke at tale om, at en film hurtigt mister værdi, så gennemsnits værdi på film vil vel ligge på 80kr eller sådan noget.
Men næste gang der kommer et topic fra en der har fået et erstatnigskrav, så må vi jo lige spørge, for at høre om priserne er up to date.
psycho2010
01-27-2008, 02:49 AM
Kan man ikke bare slette sine filer efter man har set dem eller brændt dem.. Vis de nu kommer hjem til en og man hverken har nogen film på komputern eller nogen brændte dvder? hva vil de så gøre
Kan man ikke bare slette sine filer efter man har set dem eller brændt dem.. Vis de nu kommer hjem til en og man hverken har nogen film på komputern eller nogen brændte dvder? hva vil de så gøre
Det hjælper ikke hvis de har beviser på man har haft det på et pågældene tidspunkt.
psycho2010
01-27-2008, 04:11 AM
Jeg synes det er for meget at man næsten kan downloade i fred men at man ikke kan uploade i fred man betaler for helvede for nettede:grin:. Kan man slet ikke gøre noget for ikke at blive set via upload?. har hørt at danmark er et af de mest risikable zoner at uploade fra
Jeg synes det er for meget at man næsten kan downloade i fred men at man ikke kan uploade i fred man betaler for helvede for nettede:grin:. Kan man slet ikke gøre noget for ikke at blive set via upload?. har hørt at danmark er et af de mest risikable zoner at uploade fra
Du kan slå fra at de må se din sharefolder (i gnutella netværket). Du kan også bruge Relakks.
avant
01-28-2008, 04:23 PM
Du kan slå fra at de må se din sharefolder (i gnutella netværket). Du kan også bruge Relakks.
så er der bare ikke meget fildeling over det, hvis du bare henter uden at dele, hvis alle gjorde det var der slet ingen fildeling
Mictlan
02-04-2008, 11:29 AM
Det er også utallige programmer til at skjule sin IP.
Jeg bruger selv Hide IP, det er dog Shareware.
Hmartin
03-22-2008, 09:02 PM
i limewire er der kun ën der skal seede pr torrent
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.