PDA

Se fuld version : Angående Piratkopiering.

lovligellerej
12-10-2007, 06:27 AM
Hej. Jeg er nok den første, og måske lige en af de eneste der skriver til jer herinde, jeg kommer fra en organisation som handler om piratkopiering. Jeg vil spørge jeg er om noget. Hvad er det der får jeg til at piratkopiere alt? Tag det roligt. I kan roligt slette min profil her hvis i har lyst. Jeg vil gerne svare tilbage hvis i ønsker det. Jeg skriver af min egen fri vilje.

jefutte
12-10-2007, 10:08 AM
Kan ikke helt finde ud af om du vil have en diskussion igang om emnet eller bare have noget viden?

Hvis du bare vil have viden så er der masser af topics herinde om det..

Og hvorfor skulle din profil slettes? Så vidt jeg ved så er forummet til for at man kan komme med sin egen mening, hvad enten den er for eller imod fildeling.....

z33k
12-10-2007, 10:51 AM
"organisation som handler om piratkopiering"

Det lyder som en spøjs organisation, har den noget navn?

tek
12-10-2007, 12:55 PM
Hvad er det der får jeg til at piratkopiere alt?
Det gør vi da heller ikke, hvor har du den ide fra?

At undertegnede er holdt op med at købe musik-cd'ere fordi jeres "kopi-beskyttelse" reelt er en afspilningsbeskyttelse istedet for en kopibeskyttelse er en anden sag, som jeg meget gerne vil høre din kommentar til.

deepblue
12-10-2007, 01:19 PM
Det er sandelig godt, at "organisationer som handler om piratkopiering" ikke er fordomsfulde. :roll: :shock:

Piratkopierer alt???? Har man hørt mage til sludder! :-x :confused:

Så hvad er det du gerne vil vide? Husk på, hvis man vil have brugbare svar, er man nødt til at stille de rigtige spørgsmål. :wink:

ank
12-11-2007, 02:03 PM
kom nu guys, ærligt svar:
jeg downloader fordi det er den letteste måde at få hvad-som-helst. jeg downloader spil jeg selv har på CD, fordi det er lettere end at poppe cd'en i, eller rippe den!

jeg downloader fordi jeg kan få lige hvad jeg vil, lige når jeg vil. jeg kan se alt TV i verden(der er noget værd). og fordi at en DVD i min optik er et langt ringere produkt end en .avi fil.

jeg downloader musik fordi jeg er nærig... jeg downloader i øvrigt meget lidt musik(1 album pr. måned). og igen, fordi at hvis jeg købte en cd, ville jeg rippe den og pakke den væk.

når jeg downloader er jeg også fri for al slags DRM, og reklamer på DVD(og TV i øvrigt)

kort og godt: hvis downloads kostede penge, og DVD'er, CD'er og TV var gratis, ville jeg stadig downloade.
Download er simpelthen et langt bedre produkt end "retail".

ps. hvis du skulle være intereseret i hvad der kan få mig til ikke at downloade, ja, så må det være steam. har intet imod at betale, så længe jeg kan få en bedre service.

Pest
12-11-2007, 06:11 PM
Pt. har vi vist i forummets historie (eller i hvert fald siden jeg blev admin) slettet 1 profil, som jeg engang oprettede som en test. Ellers har vi udelukkende mig bekendt låst profiler, og kun dem der tilhørte spambotter. Det har vist ikke været nødvendigt at ty til den slags midler endnu, og da slet ikke bare fordi du har en anden mening end os, hvis du da har det. Alle er velkomne hvis de forstår at ytre deres mening på en nogenlunde fornuftig måde.

-Pest

kredeeh
12-11-2007, 06:18 PM
Jeg downloader fordi jeg kan få tingene hurtigere end retail, somregl, og fordi der er et eller andet hyggeligt/spændende, kald det hvad du vil, når man downloader noget..

for at være ærlig køber jeg aldrig Film, musik, spil osv osv.. køber kun spil, og det er hvis det er til online brug.

OFFTOPIC: hvorfor har du smidt dit post ind under "brok" ?

daZzz
12-15-2007, 03:39 PM
Jeg downloader fordi det går lang hurtigere end hvis man skulle til at betale og så downloade i den forstand at dem der sælger film, musik whatever på nettet, ikke gør nok for uploaden til forbrugeren i forhold til thepiratebay som er en samling brugere af de filer man vil have og så går det quick.. gider ikke vente en time på at komme til at hente hvad jeg lige har betalt for pga. kø og derefter skulle hente over en længere tid end andre sider for at få det album..

så kort og godt.. det går hurtigere og for det meste større udvalg på pirat sider.

Uriel44
12-25-2007, 04:59 PM
Vi piratkopierer, tjaa: fordi vi nok ikke vil betale en milliard for at købe numrene på ITunes eller et eller andet sted! Og du kan ikke bevise noget, da jeg har hele min PC's data kryptereret, og bruger en masse FireWalls. Og som sagt, så downloader jeg KUN musik, spil og andet underholdning

Uriel44
12-25-2007, 05:01 PM
Og lad være med at downloade de filer der hedder YOUR SECRET LOVER! SEXY VIDEO, og alle de andre "sjove" ting og sager, da du så ofte bwgynder at få "venlige" besøg.