PDA

Se fuld version : SuperBluetooth Hack

Kamikaze
12-09-2007, 03:39 PM
Jeg har hørt noget om et program der hedder Superbluetooth hack som man kan få til sin mobil, det er et program som der gør at man kan styre sit 'offers' telefon, der er bar det problem med det at 'offeret' skal godkende før man kan komme ind i mobilen.

Så har jeg hørt noget med at man kan få en version af det hvor 'offeret' ikke skal godkende, men man dermed kan komme ind i mobilen uden nogle godkendelse fra modpartneren, ville høre om i kendte til det og evt kunne sende et link eller fil med det (: .

decko
12-09-2007, 03:46 PM
For det første går piratgruppen ikke ind for hacking. For det andet kræver det der hack du taler om at telefonen du vil angribe er en gammel telefon hvor der er en sikkerhedsfejl i bluetooth-delen.

jefutte
12-09-2007, 05:21 PM
Pirater er åbenbart hackere i mange folks øjne efterhånden.. Der bliver godt nok oprettet mange brugere for at spørge efter hjælp til hacks og lignende :(

SEEE
12-10-2007, 06:58 AM
har et link til det men her inde går vi ikke op i hackning

Kamikaze
12-10-2007, 02:51 PM
okey, men vil du så ikke sende det link (: ?
og det er da ikke decideret hacking ?
har jo også kun tænkt mig og prøve det på nogle af mine venner :)

jefutte
12-10-2007, 03:28 PM
har jo også kun tænkt mig og prøve det på nogle af mine venner :)Du tvinger dig adgang til noget der ikke er dit for at styre det.. At du kun har tænkt dig at prøve det på nogle venner gør det ikke mere rigtigt...

deepblue
12-10-2007, 03:42 PM
Og hvad har det her med Anonym Fildeling at gøre?

jefutte
12-10-2007, 04:00 PM
Man kommer ind på andre folks bluetooth og kan hente deres filer uden de ved det og uden de kender dig - det må være anonym fildeling! :D

Kamikaze
12-10-2007, 04:06 PM
Ejh man kan da ikk ligefrem hente deres filer ?
Kan man :o ?

Darkpirat
12-10-2007, 07:44 PM

Der er nogle programmer som bluetooth hacking som gør du kan upload person "x" sms´er til din computer, unden at de ved det, + du gør sådan mobilen bliver "sniffede" af et program som du har på din computer, som viser, hvad "x" skriver, hvem han skriver til, hvad hans/hendes venner skriver til "x", hvem der ringer til "x" og hvem han ringer til og du kan også upload hans telefonlist over hans venner.

så på en måde ja og en anden nej

Guss
12-10-2007, 07:44 PM
jo. der findes der massere af de der mobil programmer der kan. Problemet med de fleste af dem er bare de ikke virker til nye mobiler.
Men som sagt, så syntes jeg også du burde finde et andet forum. Der findes jo 100tusinder af hackerforummer der kan hjælpe dig hvis du er intresseret.

Kamikaze
12-10-2007, 09:00 PM
Nårh nu ved jeg hvad i tænker på... det er slet ikke det program som jeg leder efter, det er et program til ens mobil, hvor man kan ændre personens sprog og ringe op fra den og slukke for mobilen og meget mere, det er slet ikke det som i tror der !

Ville bare høre om der var nogen der havde et link til Superbluetooth hack men hvor personen ikke behøver og godkende det.

Guss
12-10-2007, 09:09 PM
Nårh nu ved jeg hvad i tænker på... det er slet ikke det program som jeg leder efter, det er et program til ens mobil, hvor man kan ændre personens sprog og ringe op fra den og slukke for mobilen og meget mere, det er slet ikke det som i tror der !

Ville bare høre om der var nogen der havde et link til Superbluetooth hack men hvor personen ikke behøver og godkende det.

og det er netop lige nogle af de ting SuperBluetooth hack kan. her er en liste på engelsk over hvad den kan, og det er super ulovligt:
Once connected to a another phone via bluetooth you can:
- read his messages
- read his contacts
- change profile
- play his ringtone even if phone is on silent
- play his songs(in his phone)
- restart the phone
- switch off the phone
- restore factory settings
- change ringing volume
- "Call from his phone" it includes all call functions like hold etc.

Kamikaze
12-10-2007, 09:13 PM
Ja okey har du nok egentligt ret i !
Men kender du andre forummer hvor de snakker meget om hack og dets lignende :) ?

SEEE
12-11-2007, 08:00 AM
okey, men vil du så ikke sende det link (: ?
har jo også kun tænkt mig og prøve det på nogle af mine venner :)
Skal nok sende det link over pm

Stahel
12-20-2007, 02:46 PM
Min telefon den har bluetoth. jeg kan gå ind på andres telefoner. men de skal have godkendt min profil.

ham-self
12-20-2007, 04:02 PM
Min telefon den har bluetoth. jeg kan gå ind på andres telefoner. men de skal have godkendt min profil.
og hvad er det så du spørger om??