PDA

Se fuld version : Seriøst Hjælp til PSP !! :(

LeakZ
12-09-2007, 03:18 PM
Jeg har seriøst brug for hjælp til PSP. Aner ikke en skid om hvad man skal gøre for at få PSP'en til at kunne spille ISO. Jeg har lige hentet nogle PSP spil via Torrents. Derefter ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre for at spille det. Hvad skal jeg ligge ind i min PSP. Har hørt noget om DevHook, men har ikke styr på det. Og ved ikke hvad Homebrew er ;S. Har virkelig seriøst brug for hjælp. Er der ikke en der kan hjælpe, eller lave en guide helt fra begyndelsen. Hvad man skal gøre osv.

Please (:

Anel
12-09-2007, 05:47 PM
du skal sætte firmware update i din psp jeg ved dog ik hvordan men gør men jeg tror du skal sætte den til computeren :D

jeg tror ik det svært da jeg selv ordnede min xbox360 via at kigge på nogle link fra google og nogle videor fra youtube.com

Chrisman
12-09-2007, 07:13 PM
Lyt ikke til ham. Fortæl os først hvilken version din firmware er.

KK1945
12-10-2007, 04:34 PM
Det er nemlig rigtig hvilken firmware har du på dine PSP nu, derefter skal du men stor sandsynlighed downgrad den og derefter opgrad til en nye firmware som skal afspille ISO's

jaqi
12-17-2007, 07:54 PM
der er et sticky "sådan spiller du piratspil på din psp" der står alt hvad du skal vide. jeg har selv firmwarehacket min psp og det er ikke særlig svært, der er dog altid en lille risiko for at din psp går i stykker.