Se fuld version : Ads sider
Darkpirat
12-05-2007, 11:55 PM
hej,, jeg søger nolge ads sider vis nogle af jer bruger dem,
[Referral links fjernet - SRJ]
jeg får lidt penge vis i opretter jer på disse sider ..
bare skriv jeres refer links til jeres Ads sider (vis i bruger) så vil jeg gerne bruge dem...
jefutte
12-06-2007, 07:16 AM
Du er godt klar over at du ikke ser pengene fra det fleste af den slags sider ik?
Darkpirat
12-06-2007, 03:48 PM
Du er godt klar over at du ikke ser pengene fra det fleste af den slags sider ik?
jo men der er jo nogle giver pengene og de sider skulle virke..
jefutte
12-06-2007, 03:52 PM
Prøvede det selv kort for noget tid siden (sku lige se om jeg kunne få mig en gratis bog hurtigt :P), og så aldrig skyggen af pengene, fra nogen af de tre sider :-/
Mine posts på forummet blev slettet hurtigere end jeg kunne oprette dem, og til sidst blev min IP blocket..
Har dog hørt om nogen der har haft held med det, men det tager laaaang tid medmindre man virkelig sætter sig ind i det og ofrer lidt på det...
(Er ikke for at skræmme dig fra at bruge det :))
Darkpirat
12-06-2007, 04:04 PM
Prøvede det selv kort for noget tid siden (sku lige se om jeg kunne få mig en gratis bog hurtigt :P), og så aldrig skyggen af pengene, fra nogen af de tre sider :-/
Mine posts på forummet blev slettet hurtigere end jeg kunne oprette dem, og til sidst blev min IP blocket..
Har dog hørt om nogen der har haft held med det, men det tager laaaang tid medmindre man virkelig sætter sig ind i det og ofrer lidt på det...
(Er ikke for at skræmme dig fra at bruge det :))
heeh forstår jeg godt, problemet er bare jeg gerne vil ha en rapidshare account og nu er det ikke fordi jeg elsker at smide mine penge (50KR OMG(lol)) så derfor sætter jeg håbet på ads
ej ikke det, men forstår ikke helt paypal og du skal jo være 18år for at bruge det...
PelleDK
12-06-2007, 05:38 PM
Prøv at gå ind på nimkim.dk, de plejer være opdateret med hvilke der betaler ;) :D
Darkpirat
12-07-2007, 04:38 PM
Prøv at gå ind på nimkim.dk, de plejer være opdateret med hvilke der betaler ;) :D
tak for siden, selv om det ikke hjalp så meget :P men,
bux info:
Du for penge for at se hjemmesider. Du skal bare se hver hjemmeside 30 sekunder. Du kan enda få flere penge ved at få dine venner til at registrer sig. du får omkring 0,01 dollar for hver hjemmeside du ser og double så meget når dine venner ser dem. Man kan ønske udbetaling hver dag og minium's udbetalingen er $10.00. og en rapidshare account koster omkring 6,99 dollars hver måned...
så vis i vil ha en bruger vil i ikke være søde og bede om et link sådan jeg kan få en rapidshare bruger =P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.