PDA

Se fuld version : XP ændre nøgle/licens

BS Bond
12-05-2007, 12:01 PM
Hvordan skifter man sin registeringsnøgle i XP, for jeg har en lovlig version men vil gerne skifte nøglen, og jeg har også en ny nøgle/licens... da det er en recover cd hvor man skal skrive en kort kode for at komme ind i indstalationen.. derfor vil jeg gerne vide hvordan man ændre den licens efter det hele er indstaleret.. den der indeholder xx-oem-xxx-xxxx--xxx eller sådan noget........ kan ses hår man højreklikker på denne computer og vælger eneskaber.

decko
12-05-2007, 01:50 PM
Hvis du har filen c:\windows\system32\oobe\msoobe.exe kan du godt (samt lidt viden om registreringsdatabasen). Hvis du lige tjekker om du har den kan jeg lige skrive hvordan du gør når jeg kommer hjem igen.

martin8412
12-05-2007, 06:32 PM
Hvis det er en lovlig oem version har du et mærke et sted hvor nøglen står på

FrIeK
12-10-2007, 11:36 AM
Jeg har et lille program der kan klare det. Det guider dig igennem hvordan det fungere. det er rigtig simpelt.

Hvis du er interesseret lægger jeg det lige op på nettet så du kan hente.

Bare lad mig høre.

BS Bond
01-11-2008, 08:14 AM
Det må du meget gerne evt. et link når du har lagt den ud på nettet, gerne the pirate bay.....

FrIeK
01-11-2008, 12:08 PM
Værsgod. Nu er den lagt op.

Men det bliver desværre ikke på the pirate bay. Har ikke den store mulighed for og seede lige her inden for den næste stykke tid. Men den bliver lagt på min hjemmeside hvor du kan hente den direkte i stedet.

Håber det går:-D

Hvis du får problemer eller er i tvivl om hvad du skal. Så skriv endelig. Men programmet skal nok guide dig.

Men nok snak. Her er linket:
http://friek.dk/kage/XP-keychanger.rar

BS Bond
01-13-2008, 12:48 PM
Kan dette herlige program også bruges det xp sp2 og pro samt xp pro corporate edition (som jeg har downloadet som back up styresystem)

FrIeK
01-13-2008, 03:29 PM
Hvis der er nogle der er i tvivl om hvordan man bruger programmet har jeg lavet en guide til dummies.

den kan hentes her:
http://friek.dk/kage/XP-keychanger-guide.rar

ja er jeg overbevist om det godt kan. Men er desværre ikke helt 100% sikker. Så tør ikke love det.

ice_boy
12-24-2008, 03:10 PM
Nogen der har prøvet at bruge det program på en installation med SP3?
Jeg har en lovlig key SP1 som jeg vil ligge ind på min maskine, men denne har jeg installeret SP3 på.

BS Bond
12-25-2008, 07:32 PM
det er ligemeget hvilken sp der er på... har aldrig haft noget problem med det..