Se fuld version : Deeplink
billgates
12-04-2007, 12:56 AM
SORRY______
Håber der ER noget I HAR OVERSET,
Ved ikke HVOR mange tråde/ indlæg jeg de sidste par dage har SET:mad:
MED direkte LINKs til download/ torrent.
Efter at have været væk et sykke tid.
MEN
En ting er. at det er FOBUDT herinde, en anden er ? at KAN andre / KAN ALLE
Og HVOR er denne side SÅ henne.
LUKKET_ men desværre er de stadig åbne.
SORRY, fordi dette Forum´s admin IKKE tager det mere alvorligt.
Ikke for at ''nakke'' andre.
:shock:
Har jeg personligt MISFORSTÅET det, håber jeg på en tilbage melding.
GERNE fra ADMIN af.
:confused:
BORTSET FRA DET, skulle i tage at ofre tid på et par SMILYE`S mere.
Skal gerne forsyne jer.
Igen, jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du prøver at få igennem.
Mener du at der er mange på vores forum der deeplinker? Har ikke selv set mange eksempler.
Et link som http://thepiratebay.org/tor/3776542/ er jo fx i ordent, så hvis det er den slags du mener tager du fejl.
Du skal være velkommen til, endten i denne tråd, eller per pm, at gøre mig opmærksom på hvor der konkret er tale om deeplinking.
Og HVOR er denne side SÅ henne. Der hvor den altid har været :) Jeg har altså kun set EN person som deeplinkede denne uge. Men du kan jo sende en pm til en mod/admin hvis du finder nogen som gør det, men HVOR er det du ser de MANGE indlæg?
LUKKET_ men desværre er de stadig åbne.
hvad mener du?
altså, nu har jeg kun lavet en lille søgning på torrentfiler. Men så vidt jeg kan se er det eneste sted vores forum linker direkte til en .torrent-fil i det indlæg der forklare at det er forbudt, og det link er ikke gyldigt.
Du må hjertens gerne forklare mig hvad problemet er.
VowOfSilence
12-04-2007, 08:46 PM
altså, nu har jeg kun lavet en lille søgning på torrentfiler. Men så vidt jeg kan se er det eneste sted vores forum linker direkte til en .torrent-fil i det indlæg der forklare at det er forbudt, og det link er ikke gyldigt.
Du må hjertens gerne forklare mig hvad problemet er.
Der er mange, som deeplinker til Rapidshare
GhOstFaCE
12-04-2007, 11:11 PM
Men hvis det at linke til siden med torrent filen ikke er deeplink, hvordan kan en rapidshare side hvor du skal igennem 3 - 4 trin først så kaldes for deeplinking?
Skaery
12-05-2007, 12:27 AM
Men hvis det at linke til siden med torrent filen ikke er deeplink, hvordan kan en rapidshare side hvor du skal igennem 3 - 4 trin først så kaldes for deeplinking?
Det var netop også det jeg tænkte. :)
Mig bekendt kan man ikke deeplinke til rapidshare. Deeplink = klik på linket, et download starter.
Du skal igennem en form med Rapidshare :)
VowOfSilence
12-05-2007, 11:19 AM
Mig bekendt kan man ikke deeplinke til rapidshare. Deeplink = klik på linket, et download starter.
Du skal igennem en form med Rapidshare :)Godt ord igen :)
Du skal igennem en form med Rapidshare :)
Så er jeg ked af at ødeligge din teori :) For dem som har bruger til rapidshare, der begynder den nemlig at downloade automatisk. Der er bare spærret for dem der ikke har premium, så at man skal klikke på "free" før den begynder at downloade. Derfor må det være at deeplinke, når man linker til rapidshare.
jefutte
12-05-2007, 03:08 PM
Så er jeg ked af at ødeligge din teori :) For dem som har bruger til rapidshare, der begynder den nemlig at downloade automatisk. Der er bare spærret for dem der ikke har premium, så at man skal klikke på "free" før den begynder at downloade. Derfor må det være at deeplinke, når man linker til rapidshare.Du skal klikke på premium før den begynder at downloade.. Du skal vist ovenikøbet også vælge server du vil downloade fra?
Så nej, er ikke deeplink..
Du skal klikke på premium før den begynder at downloade.. Du skal vist ovenikøbet også vælge server du vil downloade fra?
Det skal jeg ikke på mine computere (stationær, og min bærbar). Jeg klikker blot på et Radpidshare link, hvorefter der kommer den normale meddelse frem på min computer om hvor jeg vil gemme filen.
Så jo, deeplink :D
VowOfSilence
12-05-2007, 09:02 PM
Du skal klikke på premium før den begynder at downloade.. Du skal vist ovenikøbet også vælge server du vil downloade fra?
Hvis du er bruger på Rapidshare, kan du sætte "direct-downloads" til, og hvis ens webbrowser husker ens login, går den i gang med det samme :) Mirros vælger den automatisk :)
jefutte
12-05-2007, 09:29 PM
Vil nu stadig ikke regne det som et deeplink i og med at du skal foretage dig noget aktivt (eller din browser skal) :/
Vil nu stadig ikke regne det som et deeplink i og med at du skal foretage dig noget aktivt (eller din browser skal) :/
Det skal den jo ikke hvis du har "direct-downloads" til. altså vil den hos en del være deeplinke. og link der kun nogengange deeplinker, må vel også være deeplink. for i teorien er der jo stadig en del personer som vil opleve den går igang automatisk.
ellers kunne man jo lave en side hvor man kun skulle gøre noget aktivt hver anden gang, og så sige det ikke var at deeplinke, og den holder vist ikke :)
jefutte
12-06-2007, 07:15 AM
Det skal den jo ikke hvis du har "direct-downloads" til. altså vil den hos en del være deeplinke. og link der kun nogengange deeplinker, må vel også være deeplink. for i teorien er der jo stadig en del personer som vil opleve den går igang automatisk.
ellers kunne man jo lave en side hvor man kun skulle gøre noget aktivt hver anden gang, og så sige det ikke var at deeplinke, og den holder vist ikke :)Din browser skal huske dit password og sende det til serveren før du får lov til at downloade - hvis du ikke har sat din browser til det vil du blive promptet for passwordet?
Mener stadig ikke der er i tale om deeplinking. Og slet ikke en slags vi kan forhindre. Kunne sagtens skrive et addon til firefox der automatisk startede et torrent-download når du besøgte beskrivelsen hos thepiratebay. Det kræver indstillinger fra brugerens side før der er tale om et deeplink, så er der ikke meget vi kan gøre.
Din browser skal huske dit password og sende det til serveren før du får lov til at downloade - hvis du ikke har sat din browser til det vil du blive promptet for passwordet?
Ja, det er self rigtigt nok. jeg overgiver mig :)
jefutte
12-06-2007, 03:40 PM
Ja, det er self rigtigt nok. jeg overgiver mig :)Surrender, or I will.... Err :D
Men stadig rart at få det afklaret - har selv tidligere gået og tænkt over om man kunne kalde det deeplinks :)
billgates
12-06-2007, 11:21 PM
Igen, jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du prøver at få igennem.
Mener du at der er mange på vores forum der deeplinker? Har ikke selv set mange eksempler.
Et link som http://thepiratebay.org/tor/3776542/ er jo fx i ordent, så hvis det er den slags du mener tager du fejl.
Du skal være velkommen til, endten i denne tråd, eller per pm, at gøre mig opmærksom på hvor der konkret er tale om deeplinking.
HEJ
Sorry vente tiden, andre skal hjælpes ''osse''
Men jeg har åbentbart et LILLE problem, da i selv ''henviser til'' at det er ulovligt,
og NU er det lovligt, at HENVISE TIL ET DIREKTE LINK/ om det kaldes deeplink-
eller andet, så ville jeg JO MENE, at dertil OG IKKE længere. DIREKTE TORRENT DOWNLOAD ??
OG SLET IKKE FOR AT FORNÆRME BRUGERE_____
syntes bare de kom OVER jeres grænse for deeplink
Havde som nyoprettet bruger selv spurgt om samme, og ULOVLIGT
dette var KUN et link til Rapid- share.
SKAL meget UNDSKYLDE, hvis JEG har misset meningen ? med et direkte link'/ TORRENT
MEN ved 2 sek eftertanke, tror jeg DER ER FORSKEL__
Håber på et LILLE møjfald, men noget kan der være om = talen.
Kommer KUN herinde for at hjælpe andre.
Hvad jeg KAN + gør_
TAKKER for tiltale,
billgates
12-06-2007, 11:33 PM
Mener stadig ikke der er i tale om deeplinking. Og slet ikke en slags vi kan forhindre. Kunne sagtens skrive et addon til firefox der automatisk startede et torrent-download når du besøgte beskrivelsen hos thepiratebay. Det kræver indstillinger fra brugerens side før der er tale om et deeplink, så er der ikke meget vi kan gøre.
SORRY__nu får du IGEN---LOL
Hvis i IKKE ved det__kan vi andre JO ikke holde os til JERES ?
lovgivning = hjælp i tilfælde af ANDET = ?
Men med ANDRE ORD; Rapid Share og 10 GB MUSIK /// der er JUL _lol
SÅ MÅ JEG gerne smide 1 par 100 links til = direkte DOWN =? til deling
TVIVLER, men er med på at FÅ ___ tasterne i klemme
BTW_ Go Jul
billgates
12-06-2007, 11:45 PM
Har nemlig selv haft besøg af /:shock::-x/ der ville have penge for noget jeg IKKE havde gjort, men smed en MAIL i hovedet på dem_ :-D og VÆK var problemet.
Da de IKKE havde lyst til at sagsøge mig, for XXX ?? beløb
Men de fik et MODSVAR, skal ikke nævne navne, men et rimeligt STORT
Bog-compani. Håber det var stavet forkert :confused:
BG:-D
Men ellers_ bare hyl mig ud af forum.
Det eneste jeg ØNSKER ? er 1 svar, og jeg FORSØGER
Når jeg ser en besked, men kan desværre ikke modtage herfra.
Anden sag.
VowOfSilence
12-06-2007, 11:46 PM
Damn du skriver kryptisk billgates
billgates
12-07-2007, 12:24 AM
OP i RÆVEN sagde alle andre.
Og hunden FIK SKAB__
Jeg KAN og VIL hjælpe andre.
Om jeg er KRYPTISK _ :shock: stakkel de mennesker der skal ind på min PUTER.
De får GRÅ hår _ lol
Kan da godt være jeg ikke skulle se TV sammen med dette,
men ellers står Verden JO næsten STILLE
Og det ____ var et Bogfirma der gerne VILLE have CA: 200.000-
af mig, men ligger ikke navnet UD.
HÅBER DET VAR DEN RETTE ? dette kommer til.
Ellers MÅ jeg LIGE have den IGEN.
Tab af data er en forbrydelse mod sig SELV, og dem der gerne ville have en AFLÆGGER.
Men at miste 40 GB programmer, på grund af ''teknisk'' fejl ØV__
Brug http://www.acronis.com/promo/ATI/ati11home-001.html?source=google&ad=ati&gclid=CN2M3vDmlJACFQ9jQgodxgm0Ag
Har KUN 10 èren + så meget andet til BACKUP/ recovery
Venter PÅ EN over snuden af MOD/ dette forum.
Bortset fra det_ direkte ? mangler du noget.
Sidder LIGE her_ indtil ???? videre::
Hold da op.. Er vist nogle af de mest kryptiske beskeder jeg har set i forum..
billgates, du skriver følgende: "Venter PÅ EN over snuden af MOD/ dette forum."
Det forstår jeg ikke, skulle der være nogen god grund til det? Udover at du måske tænder på det, siden du bliver ved med at tale om det.. :?
jefutte
12-07-2007, 08:50 AM
billgates - prøv at skrive dine posts igen, uden at lave ? / \ _____ , ¨´ + midt i sætninger hvor de ikke giver mening.. Jeg har ikke fattet noget som helst af dine sidste 2 posts..
Det er ikke for at være led, men det er ufattelig svært at tyde hvad du skriver når der er alt muligt andet i sætnignerne..
Skaery
12-07-2007, 09:03 AM
Det er lige før jeg opgiver at forstå dine posts...
Men altså, alt med måde - så længe der blot kommer et enkelt link en sjælden gang i mellem, sker der jo nok ikke det store, men hvis det pludselig bliver et rapidshare-upload forum, skal vi nok passe på.
deepblue
12-07-2007, 09:28 AM
Så længe det ikke er deepblue, der er ulovligt, så er jeg buldrende ligeglad med de links. :-D :wink: :)
Men må tilslutte mig koret. Jeg fatter hat af, hvad du skriver Grill Bill! Har du virus på computeren, der skriver hver fjerde ord med STORT og sætter tegn ind efter forgodtbefindende?
Vil efterhåndende karakteriserer denne tråd som spam. Og det er efter min mening meget værre end deeplinks!
billgates
12-09-2007, 10:57 PM
Hold da op.. Er vist nogle af de mest kryptiske beskeder jeg har set i forum..
billgates, du skriver følgende: "Venter PÅ EN over snuden af MOD/ dette forum."
Det forstår jeg ikke, skulle der være nogen god grund til det? Udover at du måske tænder på det, siden du bliver ved med at tale om det.. :?
CITAT:
http://www.piratgruppen.org/forum/images/icons/icon1.gif Regler ang. deeplinking
Regler ang. deeplinking:
Der har været en del tvivl. Efter længere diskussion er her de nye regler for deeplinking til .torrents:
Det er ok at linke til specifikke sider med enkelte torrents på - men ikke til selve .torrent-filen.
Det er altså tilladt at komme med følgende links:
1. "Søg på pirate bay"
2. "Gå ind på http://www.thepiratebay.org (http://www.thepiratebay.org/) og søg efter den der"
3. "Kig her http://thepiratebay.org/brwsearch.php?b=1&c=202"
4. "Du kan finde torrent-detaljer her: http://thepiratebay.org/details.php?id=3339557" (ikke direkte link til torrent, men hvor man kan få torrent til den)
Mens denne her IKKE er tilladt:
5. "Du kan finde torrent-filen her: http://static.thepiratebay.org/torrents/3339557.torrent"
Vi håber folk vil respektere det - det står ikke til diskussion.
------------------CITAT SLUT
-------------------------------------------------------
OG SÅ KAN JEG? altså SE/læse, at man STADIG IKKE ?
må DEEPLINKE, SOM DU selv GJORDE
Ellers smider jeg DA gerne 20 links til Kim Larsen _ på rapid
det er JO IKKE direkte downloads.
Men OK, jeg er en kryptisk person,
:-D
Om der så er forskel på musik / programmer = godt spørgsmål.
Men et ELLER andet sted, burde der ALTSÅ rettes, på NOGET.
Så brugerne har noget at rette sig efter.
:x
Men at en siger/ skriver at det er TILLADT, og denne side´s ejer siger modsatte:grin:
For det kan JEG ikke få til at gå op, i en mindre enhed.
Håber på LIDT forståelse_ takker.
------------------CITAT SLUT
-------------------------------------------------------
OG SÅ KAN JEG? altså SE/læse, at man STADIG IKKE ?
må DEEPLINKE, SOM DU selv GJORDE
Ellers smider jeg DA gerne 20 links til Kim Larsen _ på rapid
det er JO IKKE direkte downloads.
Men OK, jeg er en kryptisk person,
Om der så er forskel på musik / programmer = godt spørgsmål.
Men et ELLER andet sted, burde der ALTSÅ rettes, på NOGET.
Så brugerne har noget at rette sig efter.
:x
Men at en siger/ skriver at det er TILLADT, og denne side´s ejer siger modsatte:grin:
For det kan JEG ikke få til at gå op, i en mindre enhed.
Håber på LIDT forståelse_ takker.
Reglerne er skrevet helt korrekt. Rapidshare links er ikke at deeplinke da man skal gøre noget aktivt for at den begynder at downloade. Men som der står i linket må du ikke linke direkte til en film som fx en .torrent eller .mp3
Så alt er sådan set som det skal være.
billgates
12-09-2007, 11:26 PM
TAK_ endtil videre.
:smile::smile::smile:8)
Skaery
12-09-2007, 11:47 PM
Jamen, så lær dog at skrive ordenligt, så folk kan læse og forstå hvad, du skriver...
Og hvorfor skal du absolut vide hvor, grænsen præcist går? Hvad med bare at lade det ligge? Det kører jo fint, som det er nu. Du håber ikke, at prøve grænser af...
billgates
12-10-2007, 12:15 AM
Og hvorfor skal du absolut vide hvor, grænsen præcist går?
GIVER OP, KAN SELV PIRATGRUPPEN /+ administatorer MODSIGE SIG SELV.
HVORFOR SÅ TRO PÅ DEM
Sikkert DER jeg IKKE ville hen
Men UPS jer.
Gør sikkert ingen gavn herinde, så en udmelding er/ var på plads
FORSTÅ REGLERNE PÅ ET FORUM ELLER FIS af.
Alt er lovligt_______til der kommer en, og siger det må du ikke.
PiratBobo
12-10-2007, 12:29 AM
HVORFOR SÅ TRO PÅ DEM
Men UPS jer.
Meningen med dine indlæg kan jeg ikke rigtig finde, andet end at du har brug for nogen at brokke dig til. Det du brokker dig over, er at det er en hårfin grænse, hvorimod du vil have tegnet den op med stort kridt.
Jeg kan heller ikke forstå din måde at skrive på, da det bare gør det hele endnu mere ligegyldigt. En ting er at forstå hvad du skriver, en anden er at prøve at tage det seriøst. Og det er i dette tilfælde umuligt. Så vær venlig at lade vær med at brokke dig så meget, og accepter nu bare tingene som de er.
billgates
12-10-2007, 02:28 AM
MEN OK__alt andet end HVAD MAN SKAL klikke videre på, er ikke ULOVLIGT
JAMEN_ takker og bukker, har selv fået ? oplyst andet.
Og så var den vel heller ikke længere.
RART :shock: lige at FÅ at vide, for dem/ andre der ikke lige vidste det/ i JERES opsætning.
Men alt er stadig lovligt_____bare IKKE et direkte LINK.
Ordkløveri :confused: eller kan det bruges i retten:-x
billgates
12-10-2007, 02:32 AM
Forstår SÅ bare ikke, at i ikke LAVER DETTE forum om til noget der ligner en warez-side:confused:
:-x
SORRY__det må et medlem af dette forum ''MOD'' vel hellere svare på.
jefutte
12-10-2007, 10:10 AM
Forstår SÅ bare ikke, at i ikke LAVER DETTE forum om til noget der ligner en warez-side:confused:
SORRY__det må et medlem af dette forum ''MOD'' vel hellere svare på.MåSkE ___ FORDI PiRaTG?RuppEN IkkE ____ ER til FOR DET==?! .....
Man kan undre sig over om du overhovedet har fattet meningen med Piratgruppen..
deepblue
12-10-2007, 10:24 AM
MåSkE ___ FORDI PiRaTG?RuppEN IkkE ____ ER til FOR DET==?! .....
Man kan undre sig over om du overhovedet har fattet meningen med Piratgruppen..
Rolig nu. Han hedder jo Bill Gates. Og hvad er det lige han fatter? :grin: :smile:
Og ham her, er lige så irriterende og trættende! Så et meget velvalgt navn må man sige.
I min verden opererer jeg med noget jeg kalder for en bagatel grænse. Og nej der er ikke en præcis streg som den grænse går til. Der er almindelig sund fornuft indblandet i det koncept jeg kører med.. Det siger vel sig selv....
SORRY__det må et medlem af dette forum ''MOD'' vel hellere svare på.
Nu har piratgruppen jo ikke et ønske om at lave en warez-side, og forummet er lige nu primært til at kunne hjælpe andre. Derfor ønskes det også helst at det ikke bliver sådan, og at man ikke poster sange her og der, og links til hvor man kunne downloade dem. Hvis det endte så galt, så kan de jo også betyde at reglerne skal ændres, og det er der jo ikke nogen der ønsker, vel? :)
||[PLUS]||
12-10-2007, 09:25 PM
Jeg har endnu ikke rigtig fattet nogle af dine indlæg, men det er da meget underholdende at læse.
Har bare et meget offtopic spørgsmål, som er blevet stillet før.
Hvad er grunden til du skriver sådan som du gør?
Jeg kan godt oversætte det, hvis DU syntes__? (:b)
deepblue
05-19-2008, 11:04 AM
Hvad fanden sker der for alle de skide spammere? :-x
Blaahval
05-19-2008, 11:17 AM
Hvorfor smider PG ikke noget Captcha på, når man skal oprette sin bruger? Det ville da forhindre en hel del. Hvis der allerede er en, så få en der er bedre.
Hvorfor smider PG ikke noget Captcha på, når man skal oprette sin bruger? Det ville da forhindre en hel del. Hvis der allerede er en, så få en der er bedre.
Der er allerede en. Men der kommer en bedre, når den nye version af vBulletin udkommer.
Skaery
05-19-2008, 01:00 PM
Hvad mon jeg lige gik glip af?
VowOfSilence
05-19-2008, 01:02 PM
Hvad mon jeg lige gik glip af?28 spam indlæg
28 spam indlæg
Ja, og nu er der lige kommet 12 nye. eg glæder mig til vBulletin 7.
Skaery
05-19-2008, 04:13 PM
28 spam indlæg
Ej, øj. Jeg går også glip af alt det sjove... =(
VowOfSilence
05-19-2008, 04:15 PM
Ej, øj. Jeg går også glip af alt det sjove... =(Jeg skal nok vente på dig næste gang ;)
sss_15
05-19-2008, 10:25 PM
HVORFOR SÅ TRO PÅ DEM
Men UPS jer.
Jeg: ___kan -*"*#*"# ikke . '.forstå __"_!__ en _^^!!"" skid ___!"! af _"_##: hva __"#¤"fanden *"*"**!!! du ^^* !! skriver
Skaery
05-19-2008, 11:11 PM
--> Gammel Tråd <--
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.