PDA

Se fuld version : brænde wii spil

cj1306
11-28-2007, 06:57 PM
Hej Har købt en wii og fået den chippet. har nu prøvet at lave backup af et par spil men det fungere sgu ikke helt, den giver en læse fejl
Somme tider vil den slet ikke læse skiven, et par gange kan jeg næsten få startet spillet før den stopper.
Jeg har en liton brænder, og brænder på verbatim skiver med 4 gange hastighed, har også prøvet helt ned til 1 gange hastighed. jeg brænder med imgburn,og nero
Mvh
Cj1306

Gump
12-27-2007, 09:47 PM
hey. havde det samme problem i lang tid. men så fandt jeg ud af at ved at lægge konsollen ned. så den lå fladt på gulvet fik det til at virke.... meget mærkeligt. men håber da det virker for dig.

cfm007
12-28-2007, 01:15 PM
Hey, havde også samme prob. løsningen var at opdatere wii, det burde ikke være nødvendigt at den skal ligge ned, i det tilfælde vil jeg forsøge med en anden brænder.
Siden jeg har mont. nyt skrive redskab har jeg ikke haft nogle problemer, bruger IMG Burn X6.

DavidDOTdk
01-06-2008, 03:42 AM
Jeg forstår heller ingenting... Har prøvet med Verbatim og en del andre medier.. intet fungere. frustrerende ikk???

Så er der noget med man skal bruge DVD-R skiver da de slet ikke slider på wii'ens laser.

Men det virker stadigvæk ikke... PLS HELP :D ill go nuts in a moment 10 gange 2.4x brændinger mislykket... gosh!

PelleDK
01-06-2008, 06:37 AM
Jeg har selv brændt en hel del spil til wii, i starten virkede de ikke optimalt, men efter jeg satte hastigheden ned til 4 Speed hjalp det. (husk at lade være med at bruge din computer til noget som helst andet end at brænde, den mindste aktivitet, kan gøre at brændingen bliver en smule ujævn, og så kan din wii ikke læse spillet)

Jeg kan læse at du allerede brænder med 4 Speed, så problemet ligger nok ikke der.
Men prøv evt. med nogle andre skiver, jeg brugte DVD+R skiver, og de fungerede fint, det behøver ikke være DVD-R skiver.

DavidDOTdk
01-06-2008, 11:38 AM
Okay, nu har jeg da fået wii'en til at registrere at det er en brændt skive jeg fodre den med. men den beder om en opdatering og lige når den installere bedst Skriver wii'en:
Failed to update wii.... HA eller HULK...

Dertil skal det da siges at jeg pt kører med Verbatims Super Glossy discs :mad:

PelleDK
01-06-2008, 01:40 PM
Du har vel ikke fået en NTSC opdatering ind på din maskine ? for så kan det godt give nogle problemer med at afspille PAL Spil.

xxxstarxxx
01-06-2008, 07:04 PM
tak for de mange input for jeg har samme problem...:-x

Men hvilken brænder drev(mærke og model) har folk så gode erfaringer med? Er der noget som opfattes som bedst/mest konsistent?

DavidDOTdk
01-06-2008, 09:15 PM
Gutten som der satte chip i for mig bruger en NEC brænder... og det kørte bare derudaf... selv når spillet var brændt og det skúlle i maskinen.

Så har lige bestilt denne bandit til wii brændninger.
http://www.burnalot.dk/?page=products&product_id=1319

PelleDK > Nej ingen NTSC i min maskine, har læst lidt frem og tilbage OG..
at sætte en NTSC disc og lade den opdatere softwaret er vist et direkte selvmord på wii'en. Så jeg holder det bare PAL :grin:

(Det er da for vildt det skal være så komplekts at brænde de ski*e gemz der.. brænder 360 jævnligt, og komplet smertefrit!?!?! )

xxxstarxxx
01-06-2008, 09:27 PM
Der er mange gode interne...men kan ingen sætte navn på den god EKSTERN brænder til Wii spil...?:confused:

DavidDOTdk
01-06-2008, 10:17 PM
Samme mærke vel?