PDA

Se fuld version : Moderator?!?!

al_lanra
11-28-2007, 12:18 AM
nu har jeg lagt mærke til at svar i indlæg skal godkendes af en moderator før de bliver vist, er det ikke lidt for stort arbejde..

og er der andre moderators end SAN nu?!

VowOfSilence
11-28-2007, 12:21 AM
Hvad mener du helt præcist? Jeg ved, at man kan få et plugin til vBulletin, der gør, at hvis man poster mange links i en tråd, skal den godkendes først for at undgå spam - er det sådan noget, du tænker på?

SAN er den eneste moderator, men administratorer fungerer vel sagtens også som moderatorer - de har bare flere rettigheder

rss-feed
11-28-2007, 12:23 AM
test.......

Pest
11-28-2007, 12:24 AM
Ja det beklager jeg. Det er mig der har lavet en lille bøf. Det har kun været i det nye forum "Forummet" som man ikke har kunnet dette i, og det skulle være fixet nu.

Ps. Rss-feed er min håndlanger.

al_lanra
11-28-2007, 12:24 AM
jeg fik bare smidt sådan en tekst i hovedet før hvor der stod et eller andet om aproval from moderator, men kan se at det gør jeg ikke mere??

Pest
11-28-2007, 12:27 AM
jeg fik bare smidt sådan en tekst i hovedet før hvor der stod et eller andet om aproval from moderator, men kan se at det gør jeg ikke mere??
Jeps. Som sagt. Mig der ikke havde fået indstillet tilladelserne på det nye forum helt korrekt. Virker nu.

al_lanra
11-28-2007, 12:28 AM
godt så... troede lige det var søvnmangel der begyndte at spille ind hehe:grin: