Se fuld version : HL2 - episode 2 crack
toorc
11-27-2007, 09:36 PM
er netop blevet indehaver af en download af dette spil..
filen udpakkede jeg, og har en mappe med nogle og filen "HL2.exe" - alt er altsår som det det skal være.
Der ligger en README fil, hvor følgene står:
Create shortcut on hl2.exe and add these parameters: -steam -game ep2
It will look like: X:\somedir\portal\hl2.exe -steam -game ep2
Run the shortcut and have fun ;)
Jeg har prøvet dette, men det virker ikke. Har ændret i "Destination" og "start i", både før og efter gåseøjnene, men får enten fejlen:
"MountAppFilesystem() failed:"
eller fejlen:
"Setup file 'gameinfo.txt' doesn't exist in subdirectory 'hl2'.
Chech your -game parameter or VCONFIG setting."
Nogle som kan hjælpe?
Harmster
11-27-2007, 09:46 PM
er det portal eller ep2 du har hentet. for i overskriften har du skrevet at du har hentet episode 2, men du skriver at folderen hedder portal. og de fejl den kommer med tyder lidt på at der noget den ikke kan finde.
toorc
11-27-2007, 09:53 PM
den mappe, som den installere sig i hedder "half-life 2 episode two", og det var det som filen jeg pakkede ud hed.. så skulle mene det er det..
toorc
11-28-2007, 09:01 AM
det er så lykkes mig at starte spillet op (efter at have udpakket filerne igen, og gentage proccessen)
nu får jeg tilgengæld blå skærm, hurtigt forfuldt af computeren slukker, når jeg så starter spillet op :/
Harmster
11-28-2007, 11:45 AM
den mappe, som den installere sig i hedder "half-life 2 episode two", og det var det som filen jeg pakkede ud hed.. så skulle mene det er det..
ok ville bare lige være sikker lavede selv ligende fejl sidst jeg legede med steamemu
det er så lykkes mig at starte spillet op (efter at have udpakket filerne igen, og gentage proccessen)
nu får jeg tilgengæld blå skærm, hurtigt forfuldt af computeren slukker, når jeg så starter spillet op :/
der var nok nogle filer der ikke kom med første gang
men er din computer god nok til at køre det, har du instaleret de nyeste drivere, skannet for malware og har du instaleret directx. bare lige de mest nomale grude til at spil går ned når man prøver at køre dem.
toorc
11-29-2007, 11:55 PM
så har jeg netop opdateret computeren (via Windows Update), kørt malware scanning (via SPYWAREfighter), og da jeg uden problemer både kan spille almenlig hl2, samt fx Need4speed Carbon går jeg ikke ud fra det er directX, som mangler..
men stadigvæk starter den spillet op, når til billed-skærmen hvor der står "Loading" i højre hjørne. Pludselig kommer der bare en blå fejl-skærm med en masse man ikke når og læse, og den genstarter. Når den er startet op igen fortæller den at der var en fejl, og om man vil sende oplyse windows om fejlen :/
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.