PDA

Se fuld version : Ikke optimal dl hastighed!

Stiffmeister^
11-20-2007, 05:51 PM
Har et problem med min downloadhastighed! Er betalenede bruger på usenetserver.com og har 8mbits forbindelse herhjemme! Men min hastigheden kører helt vildt ujævnt! Nogen gange kører det faktisk slet ik. Og når det så kører, henter jeg med max. 250kb/sek, hvilket vel burde ligge på omkring de 800kb/sek. Det har kørt optimalt på et tidspunkt, men gør det ik længere!

Håber i kan hjælpe!

Mvh Stiffmeister^...

Stanger
11-20-2007, 07:26 PM
prøv at skrive til deres support de plejer at kunne hjælpe. Har du set deres besked omkring deres ssl connections på forsiden?

deadcell
11-20-2007, 07:29 PM
Undskyld jeg lige bryder ind, men hvad er det det der ssl access? og 10 Concurrent Connections?

Stiffmeister^
11-20-2007, 07:52 PM
Ja, det har jeg lige læst, men forstår ik så meget af det. :( Og så ved jeg heller ik rigtigt hvad det der SSL betyder?

GhOstFaCE
11-20-2007, 08:24 PM
SSL er en krypteret (sikker) forbindelse.

10 connections betyder du kan lave 10 forbindelser til dem. Normalt er 1 forbindelse cirka 1mbit/s (det er dog ikke andet end en tommelfingerregel)

Hvor mange connections bruger du når du downloader? prøv at øg det antal du bruger indtil du rammer cirka din max. At bruge for mange kan også betyde din download hastighed bliver langsom hvis det overstiger det du reelt kan downloade med.

Stiffmeister^
11-21-2007, 10:50 AM
Ved ik lige hvordan man gør alt det der.! Men selv om jeg sletter alt det der står i kø for at downloade, og så fx bare tager 1 cd på ca 100mb, kører det stadig ik optimalt, selvom der ik står nogen i kø. Så det kan vel ik være for mange connections?

Men mit abb. ved usenetserver.com udløber her d. 25, så der prøver jeg at oprette en bruger ved astraweb.com i stedet for, og ser så om det hjælper.

Men kom gerne stadig med flere ting det kan være! For det kan jo godt være det ik hjælper en skid at skifte til astraweb.

billgates
11-23-2007, 09:15 PM
Ved ik lige hvordan man gør alt det der.! Men selv om jeg sletter alt det der står i kø for at downloade, og så fx bare tager 1 cd på ca 100mb, kører det stadig ik optimalt, selvom der ik står nogen i kø. Så det kan vel ik være for mange connections?

Men mit abb. ved usenetserver.com udløber her d. 25, så der prøver jeg at oprette en bruger ved astraweb.com i stedet for, og ser så om det hjælper.

Men kom gerne stadig med flere ting det kan være! For det kan jo godt være det ik hjælper en skid at skifte til astraweb.

Sådan er det med ''betalings-warez'' masser af løfter og ingen hold i det.
BTW, hvor/ hvem vil du klage til, de er sgu da ligeglade, bare de får deres penge.
Og det du henter/ bliver lovet at kunne hente, er som regelt gammelt.
Så hellere ind på en warez-site, der mener noget med det,
og smider spammere UD.
På intet FORUM med respekt for sig selv, dukker de sider op, du beskriver.

bubbaa
11-23-2007, 10:04 PM
Som skrevet inde på deres side, har de problemer med at der er for mange der vil bruge ssl. De har derfor bestilt noget nyt hardware der vil løse problemet snarrest.

Kører du uden ssl, burde du kunne hente maks.

Btw, så kan man ikke få tilsendt sit password hvis man har glemt det...
Så nu må jeg huske det på denne bruger.