PDA

Se fuld version : DS Lite: EZ-flash V eller R4ds eller m3?

chris_wong
11-20-2007, 05:22 PM
Jeg skal til at købe et flashkort til DS, men er en smule forvirret over udvalget. Hvilket af kortene kan i anbefale? Jeg skal også have fat i rumblepacken, så man kan spille gba spil.

mvh

sean2002
12-23-2007, 10:48 AM
Hej

Jeg ville klart tage R4DS som nr 1

R4 og M3 er det samme kort med forskelligt firmware fra samme fabrik
men med support fra 2 forskellige grupper.

Ez 5 er også et ok kort men lidt ringere i kvalitet,support osv

Mvh
Sean2002.dk

Goofer
01-05-2008, 10:49 AM
Har selv både EZ IV og V "til knægten og mig selv :-D" og de kører bare uden problemer og dejlig nemt at gå til, valgte dem pga at m3 har lav kompabilitet med spillene :-D

AoOs
01-09-2008, 11:33 PM
Jeg bruger selv R4 (købte det i Malaysia) og er super glad for det. VIRKELIG nemt at bruge, og det grafiske design er vildt nemt at ændre, hvis du bare har 2 minutters erfaring med fx. Photoshop.
Har aldrig prøvet andre, så klapper i, men kan varmt anbefale R4.

Spørgsmål: Hvor kan jeg købe et til R4 kort i DK? Og evt et EZ-Flash IV/V til Slot2 ?

Har ledt og ledt, men kan kun finde det på auktioner, er der ingen forretninger der fører dem? Der er vel ikke ulovlige, de kan jo bruges til homebrew..

Stranger
01-16-2008, 02:58 PM
Hvad med den der hedder DS-Xtreme, den ser da ret cool ud (i hvert fald 2GB versionen), men er der nogle der har nogen erfaringer med den?

sean2002
03-26-2008, 07:14 PM
Ang spørgsmålet på om der er nogen i dk der har dem kan jeg kun svare JA

Sean2002.dk

Der er flere forskellige og forskellige priser skriv og vi finder ud af noget..

Sean2002

sean2002
03-26-2008, 07:14 PM
Dx-Xtreme er et godt men for dyrt kort

clerk
03-27-2008, 09:39 AM
Har hørt det nye N5 skulle være godt, men ellers gå efter R4.

keras
04-21-2008, 03:18 PM
Købe EDGE hos dealextreme.com , ved dog ikke om den er på lager igen. ca 30 us$. Læs evt review på gbatemp.net Den kan alt hvad du skal bruge.

Craporz
09-09-2008, 04:05 AM
chip-kolding.dk får R6 på lager nu :grin:

http://www.chip-kolding.dk/shop/product_info.php?cPath=146_133&products_id=628

- Suitable for MicroSD (TF) and SDHC, up to 256GB
- Motion kontrol function

Det er vist tid til at få udskiftet den gamle R4 :P

sean2002
09-10-2008, 01:41 PM
Jeg ville holde mig fra R6 som IKKE er afløseren for R4 det er en kopi R4 laver pt ikke kort.Og det bedste bud til prisen pt er helt klart Supercard

Craporz
10-10-2008, 03:58 PM
Jeg ville holde mig fra R6 som IKKE er afløseren for R4 det er en kopi R4 laver pt ikke kort.Og det bedste bud til prisen pt er helt klart Supercard

R6 er ikke en kopi, det er neo der laver dem og levere software, kan ikke se hvor kopi kommer ind i billedet.

Hvis kun R4 kan betegnes som original, er Supercard så ikke også kopi ?

Har du prøvet et R6 kort ?

Hvad er det der gør Supercard bedre end R6 ?

Lunes
10-14-2008, 09:54 PM
Jeg bruger personligt DS TT (kan købes gennem dansk forhandler) nok ikke det billigste i danmark, men ret billigt gennem udlandet.
Jeg bruger det da det understøtter SDHC kort (så har 8 gb i min, lige pt)

Edit: gammel tråd egentlig :P?

rastefoster
12-15-2008, 08:25 PM
super sted kan klart anbefales

Jeg bruger selv R4 (købte det i Malaysia) og er super glad for det. VIRKELIG nemt at bruge, og det grafiske design er vildt nemt at ændre, hvis du bare har 2 minutters erfaring med fx. Photoshop.
Har aldrig prøvet andre, så klapper i, men kan varmt anbefale R4.

Spørgsmål: Hvor kan jeg købe et til R4 kort i DK? Og evt et EZ-Flash IV/V til Slot2 ?

Har ledt og ledt, men kan kun finde det på auktioner, er der ingen forretninger der fører dem? Der er vel ikke ulovlige, de kan jo bruges til homebrew..

clerk
12-16-2008, 06:49 AM
Um, R6 er ikke en kopi. Prøv at vide hvad du snakker om før du åbner munden.

sean2002
12-17-2008, 02:06 PM
Ved ikke hvormeget over 6 du er men R6 er en kopi af R4 og ikke et kort der kan anbefales men det bestemmer folk helt selv.Har brugt og solgt disse moduler i flere år efterhånden Har stort set alle de kort der kan bruges /Anbefales til nds ndsi og gba på markedet

clerk
12-17-2008, 04:27 PM
Nej, men så skulle du jo også vide at R6 ikke er en kopi af R4. Hvis det er det, er alle andre kort der er kommet siden R4 også en kopi? Er det måske pga. af at de deler forbogstav at du mener det er en kopi?

sean2002
12-18-2008, 05:44 AM
Nej desvære lille ven det er fordi en hver der kan se bare en smule kode i de kort kan se at R6 er en kopi af R4. Mener ikke R6 er et dårligt kort ( Bare for dyrt til hvad du får for pengene ) og absolut heller ikke R4 er et super kort ( I Hvert fald ikke mere ) men du skal være ærlig og sige når ting ikke passer.

Og alle andre kort er ikke kopier af R4 som absolut ikke var de første til at lave sådan et modul men det var ( en overgang det bedste kort til prisen ) men efterhånden overhalet af nyere og bedre kort derer absolut bedre og dyre kort men man skal altid vudere hvad det skal bruges til og hvor god support der er fra producent og leverandøren.

clerk
12-21-2008, 11:04 AM
Se kode i de kort? Koden ligger jo sådan set i filerne, og ikke på kortet. Hvis det skulle være en kopi, må det være på den tekniske side. Er det firmwaren du mener er en kopi? Men ellers er jeg da enig i man skal vælge efter hvor god supporten virker.

Og der er ingen der har påstået at R4 var det første kort, men nu var det altså det kort du siger R6 er en kopi af. Og så forstår jeg heller ikke hvad du mener med at jeg skal være ærlig? Jeg råder bare folk til at købe det kort jeg mener er bedst. Jeg har adrig haft et problem med det og det eneste problem jeg nogenside har hørt er at nogle sd kort ikke skulle virke i det. Jeg får ikke noget ud af at folk køber R6, så det med at være ærlig er rent vrøvl.

sean2002
12-31-2008, 01:01 PM
Hej Clerk

Godt nytår

Ja det er selve modulet der er en kopi af R4 og firmwaren er en kopi af R4 firmware der dog er arbejdet lidt vidre på.

Mener også R6 er et ok kort men man bør altid undersøge hvad der give en bedst valuta for det man betaler.Og det er muligt du er tilfreds med R6 hvilket der er mange der er og har heller ikke haft problem med det kort.

Men der er virkelig bedre kort til bedre priser også så stopper her og ønsker alle et godt nytår.

jonasdk
01-02-2009, 01:10 PM
Hvilket kort vil i anbefale til en 5 årig har lidt svært ved at se foreskel på de kort.

sean2002
01-04-2009, 04:47 PM
Godt Nytår

Kommer helt and på hvad du gerne vil med det.Hvilken kvalitet du efterspørger
jeg personligt er til supercard ang brugerflade og stabilitet og pris men der er også billigere alternativer ( Også dyre )

Du er velkommen til at skrive direkte hvis du vil have lidt hjælp.