Se fuld version : Alternativ download programmer
Slogen
11-19-2007, 12:46 PM
Hej jeg er bruger på noget som hedder djursnet.
Et net hvor alle deles om nettet altså ingen download om eftermiddag og aften.
men nu er der blevet blokket helt for p2p så ville høre om der er andre download programmer som ikke bruger p2p eller hvad?
PS. alle forslag er velkomne.
capper
11-19-2007, 12:54 PM
brug torrent
Slogen
11-19-2007, 01:52 PM
kan jeg få dig til at uddybe svaret mere?
altså jeg finder en side som f.eks. http://www.torrentreactor.net/
og så finder jeg en fil og trykker på den og den spørger så om jeg vil gemme eller åbne og lige meget hvad jeg trykker skal den bruget mit program (i det her tilfælde bitlord) som er p2p så jeg alligevel ikke kan hente derfor jeg ikke rigtig kan hitte ud af det.
håber i forstår:)
kan jeg få dig til at uddybe svaret mere?
altså jeg finder en side som f.eks. http://www.torrentreactor.net/
og så finder jeg en fil og trykker på den og den spørger så om jeg vil gemme eller åbne og lige meget hvad jeg trykker skal den bruget mit program (i det her tilfælde bitlord) som er p2p så jeg alligevel ikke kan hente derfor jeg ikke rigtig kan hitte ud af det.
håber i forstår:)
Jeg ved ikke rigtig om jeg har forstået dig,men for at bruge og hente en fil på torrent netværket skal du bruge et program som bitlord eller bittornado eller utorrent,det indstaller du på din pc,så går du ind på en af de mange trackere og henter en lille fil,der indeholder det program du gerne vil hente hjem,du kan åbne nogle andre porte i bittornado end de obligatoriske, det er det jeg bruger,husk at du skal uploade lige så meget som du downloader,det er en lille regel som er god at bruge.
Slogen
11-20-2007, 02:41 PM
altså i mit program kan jeg ikke se nogle som jeg kan hente den fil fra, som jeg har fundet inde på det torrent, på trods af at ind på torrent viser den at der er masser som deler den.
og det med at der er andre på er vel også p2p om jeg henter den direkte fra mit download program eller gennem en torrent?
Det kommer,efter et stykke tid,du skal lade programmet stå åbent hele tiden,
det kan godt tage flere dage med at hente sine filer hjem,det kommer an på
hvor mange der lige har de filer som du skal bruge,der er på nettet her og nu.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.