PDA

Se fuld version : Virus / Hacking

skovhug
11-17-2007, 03:22 PM
Hej har virkelig brug for jeres hjælp
Er blevet snydt af en anden og vil gerne have hævn så tænkte på om i viste hvordan man skjuler en virus i en e-mail eller lignende eller hvordan man formatere en disk via batch filer eller………. Hjælp, hjælp !!!!!!!!

Guss
11-17-2007, 03:38 PM
PiratGruppen går ikke ind for at hjælpe den slags ting.

BFG
11-17-2007, 03:38 PM
Uhh det her emne får vist ik en ret lang levetid.

Hacking eller ødelægggelse af andres computere er ik noget piratgruppen går ind for.

Pzoco
11-17-2007, 05:34 PM
Jeg kan endda give dig et lovligt svar -

Søg på Keylogger og Trojaner på google.dk bare pas på, der er sider derude som prøver at snyde dig istedet for at hjælpe..

Vil lige indskyde at du ikke er meget bedre end dem hvis du hacker dem.-.

smid et pm med alle informationer du har om dem til mig.

tek
11-17-2007, 08:18 PM
Hej har virkelig brug for jeres hjælp
Er blevet snydt af en anden og vil gerne have hævn så tænkte på om i viste hvordan man skjuler en virus i en e-mail eller lignende eller hvordan man formatere en disk via batch filer eller………. Hjælp, hjælp !!!!!!!!

I betragtning af hvor få emner der er offtopic herinde er det imponerende at så mange rammer dem allerede med deres første indlæg :shock:

ham-self
11-17-2007, 09:46 PM
prøv at kig her http://www.youtube.com/watch?v=8gr90__FVeQ&feature=related eller nogle af de andre video'er... (har ikke selv testet det)

Sir_Tigerdyret
11-17-2007, 11:35 PM
Synes det er mere ufattelig at i ikke sender en mail til SRJ og SAN ... så vi får lukket emnet ....

Hvis i lukker emnet ... så tror jeg det vil være en god ide også at fjerne svar 4.

@tek
Tek jeg vil gætte på at ca. halvdelen af standart brugerne herinde har mindst 2 konto ... jeg en enkelt mistænkt for at have 3 ... en med +1000 og en med +100 og så en med over +50 ... laver i hvert fald den samme fejl på alle grammatiske og grafiske fejl på alle kontoerne ... derudover er alle 3 kontoer offline ... altså du kan ikke se når personen er online ...