PDA

Se fuld version : giganews

testing
11-13-2007, 06:11 PM
nogle der stadig bruger giganews, eller der det for usikkert?

TwoZero
11-14-2007, 12:31 AM
Well, jeg bruger dem og anser dem ikke for at være mere usikker end hidtil.

I det omfang det skulle blive problematisk at benytte en etableret udbyder, har jeg en løsning klar ;-)

MeMbEr
11-14-2007, 08:32 AM
HVad er denne løsning :)

TwoZero
11-14-2007, 05:04 PM
Heh... Der ligger ikke mere i det, end jeg har fundet en alternativ provider, hvis de går helt i koma over i staterne.. :)

testing
11-14-2007, 08:16 PM
må man spørge om hvilken?

TwoZero
11-15-2007, 02:05 PM
www.usenet.se

testing
11-15-2007, 03:52 PM
synes ikke lige jeg kunne se om de logger noget data om brugernes adfærd.

TwoZero
11-15-2007, 04:28 PM
Deres TOS er rigtignok en smule gummi-agtig. Det må forventes at de som minimum logger i statistisk øjemed. Derudover:

Usenet.se receives well over 800,000 articles per day, and it is impossible for us or any other corporation running a usenet server to moderate newsgroups. (..) We expect that you will use caution and common sense and exercise proper judgment when using Usenet.
(...)
Usenet.se does not condone nor support people posting copyrighted or illegal content to Usenet. If you discover an article that contains any copyrighted or illegal content please fill out our online abuse reporting form .
De logger angiveligt hvem der poster hvad, men reagerer åbenbart ikke på det uden de får en henvendelse. Som jeg læser deres TOS adskiller de sig ikke mærkbart fra andre udbydere, bortset fra jeg savner lidt klare grænser for eksempelvis datamængder man må hive ned.

Under alle omstændigheder, er jeg parat til at give dem en chance, hvis det bliver aktuelt at skifte provider...