PDA

Se fuld version : Hvor henter i jeres xbox360 spil

dj_romeo
11-12-2007, 04:56 PM
Som titlen antyder :)

vil jeg meget gerne hører hvor i henter jeres xbox369 spil

på forhånd tak Romeo

t0ve
11-12-2007, 06:15 PM
hey du!

Jeg henter mine via nyhedsgrupper. > www.newshosting.com og så bruger jeg www.newsrover.com som klient.

Fuld hastighed, og det virker bare.

Så dér henter jeg alle de PAL versioner jeg kan komme til.

Håber du finder på noget. - Ved ikke hvor godt det er at bruge torrents mht. 360 spil

RoquMx
11-14-2007, 10:18 PM
Nyhedsgrupper er, som ovenstående hentyder til, det bedste sted at finde og hente 360 spil på/med.. Det gælder stort set alt, ikke bare 360 spil.. Jeg vil dog anbefale dig at bruge udbyderen "usenetserver", eftersom de har 100% anonymitet og gratis SSL oveni dit månedlige abbonement..
Håber du kan bruge denne info til noget.. :)

MvH. RoquMx

BFG
11-15-2007, 12:20 PM
Nyhedsgrupper er, som ovenstående hentyder til, det bedste sted at finde og hente 360 spil på/med.. Det gælder stort set alt, ikke bare 360 spil.. Jeg vil dog anbefale dig at bruge udbyderen "usenetserver", eftersom de har 100% anonymitet og gratis SSL oveni dit månedlige abbonement..
Håber du kan bruge denne info til noget.. :)

MvH. RoquMx

Nu bruger jeg ik nyhedsgrupper. Men at påstå det er det bedste sted at finde xbox 360 spil er en temmelig forudindtaget holdning at ha. Har selv haft adgang til samtlige spil der er udkommet, siden jeg fik xbox 360. Og det via. bittorrent http://www.piratgruppen.org/forum/images/icons/icon6.gif

hedekaer
11-15-2007, 04:18 PM
jeg får også alle mine spil via bittorrent, det bedste sted er efter min mening Blackcats-games.net , der kommer spillene stort set ligeså hurtigt som på nyhedsgrupperne. det er svært at komme ind, da der ikke er invites, men en sjælden gang imellem er der fri signup, så hold øje med siden :smile: