PDA

Se fuld version : Problemer med BitTorrent på Universitets netværk!

Chso
11-09-2007, 02:08 PM
Hej Alle

Jeg er på udveksling i Singapore og her kan jeg ikke få min kære ven Azureus til at downloade, OVERHOVEDET!

Jeg var selvfølgelig godt klar over, at jeg nok næppe ville kunne finde en åben port. Men derfor virker teknologien jo alligevel, downloader som regel bare langsommere.

Anyways, jeg får 0 peers og 0 seeds og Trackeren er offline og Timeout! Statusen er faktisk "downloader" men har ikke kunne få en eneste Kb ned.

Det skal da lige nævnes, at jeg sagtens kan DL fra fx. MSN, hvis folk sender derfra.

Er der nogle kloge hoveder der har en løsning? Evt. en anden form for download teknologi som ville virke her???

På forhånd tak.

Mvh Chr

rick dangerous
11-09-2007, 03:59 PM
prøv at lukke for antallet af connections. Nogle netværk lukker for en ip hvis der på meget kort tid kommer rigtig mange connections, det er kun p2p der opfører sig sådan. Man kan overbevise netværket om at man er mere fredlig ved kun at have 10 connect i sin torrent klient. det har jeg ihvertfald haft held med

Hundefar
11-10-2007, 08:32 AM
Hej,
så vidt jeg ved begrænser flere udbydere brugen at BT-klienter i Singapore. Bl.a. Starhub og Singnet. PÅ Hong Kong University ved jeg at de også gør det, og der er vist ikke lige noget at gøre ved, men måske er det bare mig der ikke har den fornødne viden.

Sir Tigerdyret
11-10-2007, 12:21 PM
Nu ved jeg ikke om man kan køre Bittorrent gennem www.relakks.com (http://www.relakks.com), men ellers kunne du jo prøve det, i så fald ved firewallen ikke hvad den har med at gøre ... det koster dog ca. 40 kr. om måneden.

Harmster
11-10-2007, 02:56 PM
ellers kunne du jo købe en rapidshare account, det virker ihvertfald. ville godt nok kigge lidt hvis de lukkede eller lavede andet fusk ved port 80. det hjælper selvfølgelig ikke på dit torrent problem, men du kan da downloade noget.

SAN
11-10-2007, 09:09 PM
Jeg ville forsøge mig med noget VPN som tigerdyret også skriver!

Der er et canadisk langsommere og mindre stabil, men gratis alternativ til relakks som du kan starte med at prøve, bare for at se om det virker! Kan ikke lige huske hvad det hedder, men google kan nok hjælpe...

UPL
11-11-2007, 03:11 PM
hvis man overhovedet kan connecte til VPN :) Det kan man nemlig ikke på min skole. Så ved ikke om det er sådan alle steder?

SAN
11-12-2007, 12:24 AM
Nu jeg tænker over det, så tror jeg faktisk heller ikke man kunne fra mit tideligere gym!!