PDA

Se fuld version : Vedr. RapidShare

hansenper
10-31-2007, 07:28 PM
Jeg skal lige høre om det er normalt når jeg henter fra RapidShare så kører nogen af filerne meget langsomt ca. 25 kb. og andre med en 4-500 kb.

Det er fordi min nabo har det osse og hans internetforbindelse er mindre end min, men hver gang han henter, så er det med omkring 4-500 kb. men det gør min ikke.

Guss
10-31-2007, 09:36 PM
Jeg skal lige høre om det er normalt når jeg henter fra RapidShare så kører nogen af filerne meget langsomt ca. 25 kb. og andre med en 4-500 kb.

Det er fordi min nabo har det osse og hans internetforbindelse er mindre end min, men hver gang han henter, så er det med omkring 4-500 kb. men det gør min ikke.

Nej, det er ikke normalt. du burde kunne bruge din forbindelse fuldt ud. Bruger du trådløs internet? og er det kun med internet explore du oplevet det? deler du din forbindelse med andre?

hansenper
11-01-2007, 12:36 PM
Nej, det er ikke normalt. du burde kunne bruge din forbindelse fuldt ud. Bruger du trådløs internet? og er det kun med internet explore du oplevet det? deler du din forbindelse med andre?

Hejsa
Nej jeg bruger ikke trådløst internet, og jeg deler heller ikke forbindelse med andre, jeg bruger Mozilla Firefox.

Jeg bruger RapGet 1.40 til at download med, og det gør min nabo osse.

VowOfSilence
11-01-2007, 04:39 PM
Sker det tit? Har du prøvet at skifte ønskede mirrors? Prøv evt. med en download manager, som har en indbygget download accelerator

hansenper
11-01-2007, 04:52 PM
Sker det tit? Har du prøvet at skifte ønskede mirrors? Prøv evt. med en download manager, som har en indbygget download accelerator

Det sker hver gang jeg henter ca. hver 3 eller 4 fil sker det for.

Det med at skifte mirrors har jeg ikke prøvet, hvad er det og hvor gør jeg lige det.:)

VowOfSilence
11-01-2007, 05:52 PM
Det finder du inde under "Options" på din account, men jeg vil anbefale dig at bruge en download manager med en download accelerator

hansenper
11-01-2007, 06:05 PM
Okay den må jeg så lige prøve, har prøvet at hent en du havde uploadet på Warez-DK men jeg kun ikke få det til at virke - ligeså snart jeg kopirede patchen over virkede det ikkr mere.

PS. Jeg vil godt lige ROS dig for alle dine rigtig god upload du laver:wink:

hansenper
11-02-2007, 12:04 AM
Det finder du inde under "Options" på din account, men jeg vil anbefale dig at bruge en download manager med en download accelerator

Jeg har fundet Internet Download Manager, og det køre simpelthen perfekt med fuld hastighed, så tak for hjælpen VowOfSilence.:)

decko
11-02-2007, 06:54 AM
Med RapGet henter man gennem en proxy server, derfor er det ofte meget langsomt.

hansenper
11-02-2007, 10:44 AM
Med RapGet henter man gennem en proxy server, derfor er det ofte meget langsomt.

Okay - tak.:)

VowOfSilence
11-02-2007, 05:38 PM
Happy to help :)

@decko, RapGet kører da kun gennem proxy, hvis man sætter den til det

Guss
11-02-2007, 06:19 PM
Happy to help :)

@decko, RapGet kører da kun gennem proxy, hvis man sætter den til det

Det er jeg også ganske sikker på. har selv brugt det, men jeg er også skiftet til Internet Download Manager (IDM), da det har langt flere funktioner.

hansenper
11-02-2007, 06:40 PM
Det er simpelthen et KANON program Internet Download Manager.:)