PDA

Se fuld version : bliver smidt af netter ved download

bambi
10-21-2007, 09:19 PM
hej

Når jeg prøver at download ved fx utorrent går det fint cirka 5min så går min internet helt ned og jeg bliver nødt til at genstarte mit modem for at komme på nettet igen... Nogle gode ideer hvorfor det sker????

Nikomof
10-22-2007, 10:22 PM
jeg er rimelig sikker på du har en eller anden slags malwere på din pc det er det der lyder mest sandsynligt opstår problemet hvergang du prøver at downloade noget eller er det kun utorret der fucker?

Bobo-licious
10-23-2007, 01:41 PM
Dit Modem kan bare ikke klare alt den trafik og lukker ned! få et nyt?

TFK09
10-29-2007, 10:20 AM
Har også haft problemer med µTorrent, så det blir ikk installeret på min PC igen!

Bruger BitTorrent 6.0 nu .. Mega meget bedre! ^_^

Zero
01-02-2008, 10:59 AM
jeg har faktisk et lignende problem... Gik ud fra at det skyldtes vores trådløse forbindelse men måske er der en anden årsag?
Henter en del filer, primært film, fra nyhedsgrupper (easynews), men ofte står forbindelsen pludselig af, f.eks. efter et par timers download.
Nogle gange kan forbindelsen genetableres ved at benytte "diagnosticer og reparer en internetforbindelse", andre gange er det nødvendigt at genstarte pc'en.

Kan det virkelig skyldes malware ?

jefutte
01-02-2008, 11:28 AM
Kan i pinge jeres router når dette sker? (Start -> Kør -> skriv "cmd" og tryk ok -> ping jeres gateway (den finder i ved at skrive "ipconfig" i command prompten))..

Jeg havde problemer med at min router ikke kunne klare særlig mange åbne connections.. En ny router løste det :)

Zero
01-03-2008, 12:42 PM
Kan i pinge jeres router når dette sker? (Start -> Kør -> skriv "cmd" og tryk ok -> ping jeres gateway (den finder i ved at skrive "ipconfig" i command prompten))..

Jeg havde problemer med at min router ikke kunne klare særlig mange åbne connections.. En ny router løste det :)

Jeg prøver lige næste gang det sker.... Tak for det ;0)