PDA

Se fuld version : Great ! ROS

rawfreak
10-20-2007, 07:13 PM
Hej PiratGruppen og pirater... :D

Det her er et vildt nice site, hvor jeg har fået meget hjælp
i det MEGET aktive forum... Der er rigtig mange kloge hoveder her!
Synes også det er lidt sejt at i kritisere APG så meget.. hehe

MVH. rawfreak!

SRJ
10-20-2007, 07:31 PM
Jamen super du kan lide stedet, og har nydt godt af vores mange brugeres ekstremt høje serviceniveau! (Og det mener jeg sku' - vi har et super hold af trofaste brugere, som står til rådighed for nye brugere nærmest 24/7!)

Synes også det er lidt sejt at i kritisere APG så meget.. hehe
Ja, men nu blev Piratgruppen jo også startet som et modspil til APG's monopol på udtalelser om intellektuel ejendomsret (læs=piratkopiering) - PG blev Danmarks nye stemme i fildelingsdebatten i danske (og nu også udenlandske) medier!

SexedeSweetAndHot
09-21-2008, 01:50 AM
Heey ss Fed side herinde hehe:-) Har lidt problemer med at få danske undertekster på mine film har læst på siderne men ka ik få det til at virke men så filmen i divx så lykkedes det gg men ville jo gerne brænde filmen ned med danske tekster - Nogen hjælp???:grin:

Guss
09-21-2008, 02:17 AM
Heey ss Fed side herinde hehe:-) Har lidt problemer med at få danske undertekster på mine film har læst på siderne men ka ik få det til at virke men så filmen i divx så lykkedes det gg men ville jo gerne brænde filmen ned med danske tekster - Nogen hjælp???:grin:
Så skal du bare bruge programmet ConvertXtoDVD.
Brug denne guide: http://www.piratgruppen.org/wiki/index.php/Undertekster_p%C3%A5_en_avi_og_br%C3%A6nd_til_DVD