Se fuld version : Ingen Image fil?
DanielJuul
10-17-2007, 10:23 PM
Ja, jeg har nu hentet "Thrillville - Off the rails" (Link HER (http://thepiratebay.org/tor/3838658/Thrillville_Off_The_Rails-FLT)), da jeg så går ind og tjekker, er der ingen imagefil med.
Hvad skal jeg gøre? piv piv, jeg har kun lært at installere med imagefiler ved hjælp af Daemon Tools :P
Med venlig hilsen
Daniel
EDIT:
Der mangler også en "No cd crack" som kan hentes HER ! (http://85.17.141.168/downloads/download.cgi?ZmlsZT1wY2dhbWVmaXhlcy9USFJJTExWSUxMRS5PVFIuVjEuMC5FTkcuRkFJUkxJR0hULk5PQ0QuWklQJnRpY2tldD1hWEE5T0RNdU9UVXVOREF1TVRReUpuUnBiV1U5TVRFNU1qY3dNelE0T0E9PQo=) Den er uploadet af Farlight, ligesom spillet.
deepblue
10-18-2007, 10:20 AM
Jamen, hvilke filer indeholder torrenten så? Bare list dem nedenfor. :-)
DanielJuul
10-18-2007, 10:35 AM
de er indelt i 3 mapper (hvis man vil brænde ud som cd)
Men der er i mappe 1.
flt-tv71.001 til flt-tv71.049
Mappe 2.
flt-tv72.001 til flt-tv72.051
Mappe 3.
flt-tv73.001 til flt-tv73.050
I hver mappe ligger der også en SFV fil, som jeg nu har fået læst mig til, bruges til at tjekke om alle filerne er hentet korrekt (Tror jeg nok) Og jeg har hentet QuickSFV og kørt de 3 filer igennem så de har tjekket alle filerne, og de er 100% I orden :)
deepblue
10-18-2007, 11:02 AM
Ja, det er .rar-filer. Du skal bare installere WinRAR (den nyeste er helt fin!), og så pakke dem ud.
Du dobbeltklikker bare på den første fil i hver mappe, og lader den pakke dem ud i samme mappe.
Hvis du så ender med noget, du ikke ved hvad er, så skriv igen. :smile:
DanielJuul
10-18-2007, 11:15 AM
Mange tak :P
Jeg har WinRar, men, den viste ikke ikonerne som Rar fil, derfor blev jeg forvirret :P :)
Okay nyt problem, spillet er installeret og cracken er smidt ind i stedet for genvejen, men nu får jeg
Insufficient drivers detected for primary video display adaptor. the video display adabtor in this machine does not appear to be properly installed. Please consult your system adminstrator before proceeding.
Noget med at jeg skal installere en driver af en art?
deepblue
10-18-2007, 11:49 AM
Mange tak :P
Jeg har WinRar, men, den viste ikke ikonerne som Rar fil, derfor blev jeg forvirret :P :)
Okay nyt problem, spillet er installeret og cracken er smidt ind i stedet for genvejen, men nu får jeg
Insufficient drivers detected for primary video display adaptor. the video display adabtor in this machine does not appear to be properly installed. Please consult your system adminstrator before proceeding.
Noget med at jeg skal installere en driver af en art?
argh, nu er mit CS også fucked up i en indstilling alla 400x600 og den vil ikke lade mig ændre den :S
Nej, sådan gør den nogle gange. Kan godt forvirre lidt de første par gange man ser det.
Mht. det andet, så er spørgsmålet om dit grafikkort er kraftigt nok til spillet. Hvad for et kort har du, og hvilket spil er der tale om?
Hvis det skulle kunne køre det, så skal du hente den nyeste driver på kortproducentens hjemmeside. Men det kan jeg heller ikke fortælle dig præcist, før jeg ved hvad for et kort der er tale om.
Skriv også gerne maskinens andre specs ned. Processor, RAM etc.
DanielJuul
10-18-2007, 12:09 PM
Den der Error fik jeg til Thrillville - Off the rails.
Har et NVIDIA GeForce 6700 XL
Alt det andet der kan jeg ikke huske hvor man ser :P
DanielJuul
10-18-2007, 01:00 PM
BUMP :D v
deepblue
10-18-2007, 01:02 PM
Bare højreklik på Denne Computer og vælg Egenskaber.
Kan faktisk ikke finde system requirements til det spil. (Sorry, du skrev jo i øverste post, hvilket spil det var. He he.)
Men så er det jo lidt svært at sammenligne alligevel. :smile:
*EDIT*
Rolig rolig. Vi har også andre ting at lave her. ;-)
Men prøv at hente den her driverpack fra Nvidia og installér den:
Vista:
http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x86_163.69_uk.html
XP:
http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_163.71_uk.html
Begge skulle understøtte dansk. Det er den internationale version der er tale om.
DanielJuul
10-18-2007, 01:06 PM
Intel(R)
Pentium(R) D CPU 3.00GHz
3.00Ghz, 1,00GB RAM
Det..?
EDIT:
Prøver jeg så :b Bee right back :)
EDIT2:
Okay, det virker, mange 1000 tak, men jeg kan lige være inde i spillet i 1-2 minutter, så går HELE min computer i stå og så bliver jeg nødt til at slukke den på den hårde metode. :(
deepblue
10-26-2007, 09:32 AM
Det kunne godt lyde som om, din crack ikke virker helt efter hensigten.
Prøv denne her:
http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/thrillvilleofftherails.shtml
De plejer at virke, da de ellers ikke ville få lov til at blive liggende. Men det kan også tænkes, at dit grafikkort ikke kan klare spillet. Resten af din computer burde dog være ok. Men igen, der kan være for få ram. Visse spil bruger ekstremt mange ram, og så er det altså svært at få det til at spille.
Men prøv først med den crack. :-)
DanielJuul
10-27-2007, 11:49 AM
Jo cracken virker skam helt fint :) Har endnu ikke haft problemer fra www.megagames.com, både med trainers og game fixes.
men jeg tror (med stoor stil) at der er virus i spillet, for nu er min computer lidt efter lidt "gået fra hinanden" så det er gået så vidt nu, at den ikke gad finde mine harddiske, så nu har jeg gang i at installere Windows Vista istedet for XP for den, for ville alligevel prøve noget nyt :P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.