PDA

Se fuld version : Til Alle Som ...

Rico
10-03-2007, 04:46 AM
Jaaaa! Nu Fandt jeg ud af et par ting omkring apg.. Måske skal den ikke postes herinde men FUCK nu bare DETTT...

:shock: Kære APG .. Jeg ved at i hver eneste dag sidder her inde og prøver at få informationer ud af os og prøve og være anonyme og ALT SÅDAN NOGET FUCKT.. Please kom dog frem i søgelyset til os så vi evt. kunne få en ordning EN SKØNNE DAG! (siger ikke det er nu, imorgen,) Eller som der var en der skrev engang herinde Lad os komme i FJERNSYNET! PiRAT vs. ANTiPiRAT ... Og så kan vi måske se hvem der får ret!

Til alle jer som så Station 2 med indslaget om Antipirat gruppen sagde formanden/taldsmanden/ÆRKEDÆMONEN/APG GUDEN?!/Csi agenten/Biskopen/PRÆSTEN/WHATEVER 2 TING!!!

1. "At pirateri ligger nummer 3 inden i denne verden som de værste ting.."
De 3 ting er:
Terror
Sult
Pirateri <- Biiiiiiiiiiibbb - WRONG! Jeg vil væde min gamle hat på at min mave ligger nummer 3 her i verden når den er VOLDSULTEN!!
I taber stort set sagerne vær eneste gang. Men i har jo alligevel "GÅ-PÅ-MÅDE" ..

2. "Vi kan aldrig stoppe pirater helt, men vi prøver hele tiden" JA I KAN PRØVE ! I når aldrig langt ! ALDRIG!!

Nicknor
12-19-2007, 08:59 PM
Jeg er enig!! Let's Fight!!!!

Pest
12-19-2007, 10:38 PM
Personligt tror jeg nu ikke at APG idler så frygtelig meget herinde. Det er klart de måske har en bruger, og i hvert fald tjekker siden ud. Men spørgsmålet vi skal stille os selv er hvad kan de få ud af det?
For mig at se er der ingen risiko indvolveret på forummet her.

Mit nick er Pest, mit navn er Kaspar Kjeldsen og jeg er pirat. Jeg tvivler stærkt på at dette statement bringer mig i større fare. Vores talsmænd har stået offentligt frem i evigheder uden konsekvens. APG har brug for deres "beviser", og dem finder de ingen af her.

Holst
12-19-2007, 11:31 PM
1. "At pirateri ligger nummer 3 inden i denne verden som de værste ting.."
De 3 ting er:
Terror
Sult
Pirateri <- Biiiiiiiiiiibbb - WRONG! Jeg vil væde min gamle hat på at min mave ligger nummer

Som om Terror er det største problem i verden... >.< idioter. Terror, sult og pirateri er jo symptomer, ikke sygdomme... ffs

Ting som den globale opvarmning, udtømning af naturlige resourcer, USA som bindegal, krigsliderlig hegemonisk magt og undertrykkelse af den 3. verden kvalificerer sig ikke som top 3 dårlige ting?

Men for at holde temaet så er APG jo bare pisse desperate, ligsom PET, hvis ikke de var lidt synlige i mainstream medierne og prøvede på at give folk illusionen at de hjælper den meninge borger så ville de jo slet ikke eksistere, hvofor man skal stoppe med at se tv :P

Mexi
04-09-2008, 11:36 PM
"Pirateri <- Biiiiiiiiiiibbb - WRONG! Jeg vil væde min gamle hat på at min mave ligger nummer 3 her i verden når den er VOLDSULTEN!!"

Hahaha :P og er det nu jeg skal sige jeg ved fandme ikke hvad PET er :P

Skaery
04-09-2008, 11:55 PM
"Pirateri <- Biiiiiiiiiiibbb - WRONG! Jeg vil væde min gamle hat på at min mave ligger nummer 3 her i verden når den er VOLDSULTEN!!"

Hahaha :P og er det nu jeg skal sige jeg ved fandme ikke hvad PET er :P

Gammel tråd!

PET = Politiets EfterretningsTjeneste