Se fuld version : Fuck the Clones
arrest
10-01-2007, 06:21 PM
Havde en ligegyldig men ret sjov oplevelse på FTC for et par dage siden.
Og da jeg som bruger af DB gjorde brug af den "invitation" FTC sendte ud i forbindelse med skilsmissen, kan man vel egentlige sige jeg har fulgt dem fra starten af.
Må sige at jeg er skuffet.
Gennem den tid Ghostdk var tilknyttet DB kunne jeg gang på gang ikke undgå at falde over hans indlæg/kommentare osv på sidens forum.
Gáng på gang er det onskabsfulde/nedladende svar, og det er ganske tydeligt at han forsøger at hævde sig selv helst ved at gøre alle andre til grin.
Og ord son Noob, spasser, nar, idiot blive tit og ofte brugt om folk.
Hvis de af guds nåde vover at spørge om noget. Eller ved uheld spørger om noget der stor i deres regelsæt.
Et par uger efter brudet var der andre boller på suppen, her blev høfligt og venligt svaret på diverse ting og sager.
Men ak.. Det var mere end Ghostdk ´s skræntende ego kunne klare.
og tonen blev hurtigt primitiv igen.
Så skete det så en morgen jeg tændte min PC. !!! Du er blevet warned !!! Uh da da tænkte jeg så.
Og som Power user på FTC og medflyttet betalende bruger læser jeg straks denne warning.
Da jeg hverken er idiot, Noob eller ligende.
Det viste sig så at det mente jeg havde lavet Hit N Run på en film.
Pudsigt tænkte jeg. For filmen uploede som en gal.
Så jeg aflæste min Utorrent og sendte alle data om Torrent-filen til deres Helpdesk.
Da der tydeligt var tale om en fejl.
"læs din warning igen" det var svaret fra Ghostdk ??? Øh ja... (kan godt læse men her er jo tale om en fejl tænkte jeg..)
Skrev så til helpdesk igen, om jeg skulle fortsætte med at seede på din fil jeg havde modtaget en warning på. ( hvis kontoen nu er "lukket" vil jeg jo ikke seede videre, når jeg bliver beskyldt for det modsatte tænkte jeg)
Pis af din latterlige nar, du gider ikke dele en skid.. og skal fanme ikke true os din nar...
Tror nogenlunde det var orderne der kom tilbage....
Hvortil de fik tilbage af egen skuffe = Banned
Ikke så stort problem da jeg har nok op IP adresser til rådighed gennem mit job.
Men helt ærlig... Hvorfor tale sådan til folk??
Jeg mener man må da når man driver en tracker forvente at folk kommer med spørgsmål, også de dumme og trælse af slagsen.
Men bare fordi man har mangten til at smide folk af..
Ja så betyder det jo ikke at man bare skære alle over én kam. Og kaster omkring sig med skælsord.
Jeg har aldrig før modtaget en warning, har altid holdt mig til reglerne.
Men som så mange andre på FTC har jeg været genstand for en tilsvining.
Mit råd til folk er klart!!!
DONER IKKE EN KRONE !!
LUK DIN KONTO FØRSTE GANG DU ER GENSTAND FOR DEN SLAGS VERBALT SVINERI.
Og til folkene på FTC
Alle syntes det er fedt i gider/kan drive en tracker, stor tak for det.
Men gør jeg selv den tjenste at vise lidt storsind. Tal ordenlig til folk, når de taler ordentlig til jer.
Voksne mennesker som blandt Ut. der arbejder med mennesker og har gjort det i mange år.
Ja vi griner lidt af jer:smile:
At i sviner folk til at banner i flæng.. Ja man fristes til at tro at i er små nørder som enten ordner flasker i Bilka, eller står til at lavbetalt job et eller andet sted, hvor i absolut ikke har nogen indflydelse på jeres hverdag.
Og derfor fuldstændigt overdrevet skal fyrer sin magt at som Staff på FTC.
Vrede og overdrevet agressiv adfærd et stort set altid mangel på selvværd og overskud.
Der findes 7 intelligenser siger de kloge.. så klap lige hesten. og husk at folk ikke behøver være idioter, bare fordi de ikke er super skrappe til at downloade film.
SÅ DRENGE HOLD STILEN. FOLK GRINER AF JER.
Havde vi regnet med andet derinde fra.Desuden virker det mærkeligt at de snakker om cloner, når de er netop det selv..
Godt man har Danishbits.org :)
The real and only one..
Desuden med free sign up :)
Lige til at lukke op og skide i!
SE PÅ HAM?
34 år?
Ja, sad oppe til klokken 3 her den anden dag fordi jeg var syg og ikke kunne sove... Lavede en bruger på FTC.. Sendte ham en PM og svinede ham mega til. Der gik ikke mere end 10 sekunder, så havde idioten sgu svaret tilbage! :D
Seriøst har han ikke nogen penge? intet liv?
Spagnum
10-04-2007, 12:59 PM
Helt enig med den orginale post af arrest. Godt skrevet!
Men at at gøre som du fortæller Rico, giver da ingen mening. Hvis man gør den slags, og synker til deres (eller hans) niveau. Smider man da bare brænde på bålet. Det kan så let (og er blevet så tit) blive til et mudderkasteri hvor hver side smide med usaglige beskyldninger, Ja så er det næsten lige så meget dig jeg griner af...
Jeg er helt stoppet med at bruge FTC efter de beskyldt mig for at cheate med fart. (hvilket jeg ikke gjorde) Jeg kunne ikke engang få et svar på hvad det var der var sket. Min UL. konto blev bare nulstillet så min ratio var smadret. har nu ventet på svar fra dem i 3 uger. Godt der er andre tracker der faktisk ønsker tilfredse brugere, istedet for at leve i undertrykkelse med FTC.
arrest
10-04-2007, 07:39 PM
Ja men skidt pyt. Som så mange andre trackere dør de før eller siden.
Deres opførelse er helt til grin.
En ting er at banne folk der snyder, en anden ting er at banne folk der intet har gjort
Bruger Nordic-T
Hvad bruger I??
:oops: Helt enig med den orginale post af arrest. Godt skrevet!
Men at at gøre som du fortæller Rico, giver da ingen mening. Hvis man gør den slags, og synker til deres (eller hans) niveau. Smider man da bare brænde på bålet. Det kan så let (og er blevet så tit) blive til et mudderkasteri hvor hver side smide med usaglige beskyldninger, Ja så er det næsten lige så meget dig jeg griner af...
?
snakker vi om at mudderbade om et bål? :D :grin: :-D
Heyimjohnny
10-10-2007, 01:24 PM
Siden har som så, mange gode uploads :) men hvor er leechers?? der er jo ikke andet end et par stykker næsten ved hvert eneste torrent :) må satme være de samme personer som henter fra hinanden!
men hvis man ikke kan lide deres regler så lad vær med at brug siden længere er den heller ikke :)
Hvorfor overhovedet bruge den side?
Med NT, DB og RB burde der ikke mangle det store i danske torrents imo.
Jeg er som så mange andre banned fra FTC - uden nogensinde at have været der :smile: Sådan kører man sgu en tracker :confused:
Når jeg går ind på deres side kan jeg endda selv vælge:
DU ER BANNET - GRUNDE TIL BAN:
Du var dum nok til at uploade eller suge FTC torrents på badbits
Du forsøgte at snyde med fart eller ratiomaster
Du lavede hit n run i flæng
Du brugte proxy til adgang på siden
Dette er en DANSK tracker og du var på igennem IKKE nordiske ip adresser
Du gad ikke læse reglerne
Du gad ikke rette dig efter warning
Du var for fatsvag til de meget simple regler
Du er en ghostleecher
Du er uploader på en anden DK tracker
Du er staff på anden DK tracker som er FTC "haters"
Du har svinet FTC eller staff på anden side/forum
Din ip er allerede misbrugt her på siden - GAME OVER!
Du har oprettet dupe konto
Du har invitet personer som du vidste var bannet
Du har fyldt staff med løgn
Du har brudt reglerne, fået warning og så svinet staff til
Du er et utaknemmeligt skarn/fjols
Btw.. Fuck nogle gode grunde til at banne folk ? Haha.
DaddZ
10-16-2007, 02:45 PM
Endnu en dag... Endnu en lille føljeton omkring FTC.
Forstå nu at det er deres side, og de derfor kan gøre som de behager. Er man ikke enige med deres måde at drive en tracker på, så lad være med at bruge den. Det kan næsten ikke blive mere simpelt.
Utroligt at folk kan bitche så meget over så lidt...
SysOp
10-16-2007, 04:00 PM
Endnu en dag... Endnu en lille føljeton omkring FTC.
Forstå nu at det er deres side, og de derfor kan gøre som de behager. Er man ikke enige med deres måde at drive en tracker på, så lad være med at bruge den. Det kan næsten ikke blive mere simpelt.
Utroligt at folk kan bitche så meget over så lidt...
Er det ikke sådan at man bare SKAL nedgøre en tracker tråd hvergang ? Det er da bleve en vane man ikke kan fralægge sig. Jeg skal da ærligt indrømme at jeg gør det fordi det er en god måde at komme af med en masse negativt og hellere bruge verbal vold end andet.
I bund og grund handler det om misundelse og ikke en fis andet - Man kæmper og går i panik hvergang en tracker åbner eller laver en tråd for ÅHH NEJ nu snupper de jo alle userene.
Jeg husker de "gamle dage" hvor man på DC bannede den første idiot som nævnte navnet på en anden hub og KUN fordi man ikke ville miste usere. Så kom DC++ som tilbød userne at være på alle husb på en gang men alligevel fralagde man sig ikke denne vane.
Idag skal INGEN bilde mig ind at userne ikke vælger de trackere som DE finder gode og så har tråde INTET med sagen at gøre - man skal blot blive VOKSEN og indse at userne kommer og går helt uden indvirkning fra Tråde om Reklame eller nedgørelse af anden side.
Sådan syntes jeg nu ik det er med alle trackere. Det er sjældent der er nogen der brokker sig over Nordic-T eller Danishbits og når der er nogen der gør er det i de fleste tilfælde fordi de er tøsesure over at have pisset på reglerne og ik kan indse det er deres egen fejl de er banned.
Der er nok os mange der føler de skal ha givet lidt igen, efter alt det de har stået mål til mens GHOST var ejer af danishbits. Men et eller andet sted virker det til at være helt unødvendigt, da FuckTheClones ik kan tiltrække ret mange brugere http://xs320.xs.to/xs320/07422/laugh.gif
Forståeligt nok det ik går så godt for den tracker. Det er jo nogle af dk`s mest forhadte pirater der er ejere og staff der. De ændrer sig sgu aldrig :rolleyes:
arrest
10-17-2007, 09:01 PM
Jo jo man kan bestemt holde sig væk, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet.
På samme måde kan man jo heller ikke tillade sig at forlange mere i løn.
Man vidste jo hvad lønnen var da man startede, og det er jo mesters firma. SÅ man kan jo bare "fucke" af.
Men det er nu bare sådan i den her i verden at tingene ikke bliver bedre hvis man ikke skaber debat og brokker sig.
Jeg brokker mig ikke fordi de banner mig. Jeg brokker mig fordi de svinede mig til og ikke spillede efter deres egne regler.
Skal man snakke moral har de jo fundstændig tabt sutten.
1) man kan købe ratio!!!!! det strider mod alle "pirat" principper.
Hvordan kan de tillade sig at tage penge for noget de overhovdet ikke har nogen former for rettigheder til. Mig bekendt har de ikke ophavsretten til noget som helst.
2) de banner folk som oploader "deres" releases til andre trackere!!!
Er meningen ikke at man skal dele med alt og alle, for at bekæmpe de sindsyge måder man sælger medier på i danmark.
3) de taler svinsk og grimt til folk, og hvorfor???
med andre ord
DONER IKKE EN KRONE
Heyimjohnny
10-21-2007, 04:22 PM
Havde ellers respekt for hvordan de kørte deres server indtil... i går!
Jeg sad og browsede ftc.. (har aldrig downloaded noget, ghostleech eller en skid) Lige pludselig kommer deres ban side frem! :shock: og da jeg så kontakter dem på irc banner de mig derfra og siger "der sku nok en grund til det"... virkelig modent af deres admins. At man ikke engang kan få et svar på hvorfor man er banned er virkelig underligt? Og har ikke hentet fl ftc fra andre trackers.. er generalt imod den for hetz mod andre trackers! Kunne være fedt at få et svar fra evt en admin der fra :)
matti
01-30-2008, 02:29 PM
Jeg har været DB´er længe og ganske tilfreds... uploadet over 1TB og min ratio svinger mellem 1.5 til 2.5 afhængig af hvor meget tid jeg har ved computeren, hvornår den er tændt osv.
Jeg har hørt en masse dårligt om GhostDK, både IRL og via diverse forums, så da FTC blev oprettet valgte jeg at lade min account stå hen. Efter noget tid, bestemte jeg mig alligevel at blive aktiv på FTC, da det umiddelbart så ud som om at GhostDK havde lært at kommunikere med folk på en ordentlig måde.
Jeg nåede at være PowerUser i et par timer.
Så skete der nogle sjove ting, meget hurtigt...
Message from
------------------------------------------------------------------
System 2008-01-29 02:41:05:
Congratulations, you have been auto-promoted to Power User. :smile:
You can now view torrent NFOs and much more fun.. check it out .:smile:
Et par timer senere...
System 2008-01-30 09:51:51:
You have received a warning from staff.
Reason: hit n run i flæng - du må være fatsvag (Ratio: 0.000)
System 2008-01-30 09:51:51 :
Your download rights have been removed by GHOSTdk, propably because of hit'n'runs, please contact helpdesk if you have any questions.
- Desuden fjernede GhostDK alle muligheder for mig at kunne spørge ind til årsagen, og hvad jeg evt. havde gjort galt.
Jeg har aldrig fået en warning fra FTC før...
Jeg er rimelig sikker på at jeg i ovenstående periode, ikke har slettet nogle torrents.
Nå, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt så skrap til alle de regler, og kan ikke sige med 100% sikkerhed at jeg ikke har begået en fejl. Dog har jeg aldrig fået nogen warning fra DB i al min tid hos dem, så jeg må antage at de synes jeg opfører mig ordentligt.
Jeg er ikke synderligt ked af dette er sket, for jeg er som sagt tilfreds med DB. Men måden dette gøres på, har jeg virkelig svært ved at forstå. Førhen når jeg har læst svine/brokke tråde om GhostDK, har jeg altid slået det hen med at der altid er to sider af én sag, og de pågældende muligvis kan have gjort noget for virkelig at pisse drengen af.
Min opfattelser er nu noget anderledes.
Nåh, men nu når jeg ikke kan kommunikere med hverken GhostDK, Staff eller andre via forummet, ville jeg blive rigtig glad hvis der var nogen der kunne fortælle mig hvordan jeg sletter min account på FTC. Ingen grund til at den står der, hvis jeg ikke bruger den.
Mvh.
Ja man tror ikke det kan være så slemt som andre folk påstår, før det går ud over en selv. Havde det selv på sammen måde før det også skete for mig. Er kun glad for Ghost og hans små rygklappere har forladt danishbits, og fået deres egen børnehave. Prøv at gå ind på deres irc channel og spørg dem hvorfor du har fået warning, når du ikke har gjort noget forkert. Så banner de dig sikkert fordi du brokker dig.
matti
01-30-2008, 03:15 PM
haha, ja det gør de jo nok...
Jeg lader den dog ligge hvor den ligger tror jeg, for hvis jeg igen bliver bannet derfra, så skaber det nok bare et unødvendigt irritationsmoment for mig, og det er drengen ikke rigtig værd :roll:
Det er deres tracker, og de kan behandle deres brugere som de vil.
De er ikke et registreret firma og har derfor ingen forpligtelser, ej heller berettigelse til at opkræve penge for ydelser, ligesom de der køber ydelser ingen klageret har.
Sådan er det jo - trackere er sjældent legale, dermed har du heller ingen mulighed for anke. Indse det.
*låst*
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.