PDA

Se fuld version : Mange "incomplete grab" :(

Daffy
09-14-2007, 08:19 AM
Godmorgen venner.

Så blev det fredag! YAY

Nå, men jeg har et spørgsmål...
Jeg downloader fra newzbin og bruger GrabIt til at hente med. Det har virket upåklagligt indtil nu... Mange af de ting jeg henter kommer ikke rigtigt ned og jeg får mange "incomplete grabs". Jeg har søgt lidt rundt, men syns ikke jeg kan finde løsningen, men jeg faldt dog over denne kommentar der var lavet til en film:

"
> didnt work for me, too many corrupt files.

Choose a better news server to avoid corrupt and missing files. It's not the uploaders/posters/newsbins fault. It's your news server/host at 'fault' if you find the files incomplete or missing, especially when the files are there for others.
"

Hvad mener han med det? Hvad gør jeg forkert?

God weekend til alle!

Daffy
09-14-2007, 01:51 PM
Jeg betaler på nuværende tidspunkt til usenetserver. Ville det hjælpe at flytte over til f.eks Giganews?

real_per
09-14-2007, 02:00 PM
Jeg betaler på nuværende tidspunkt til usenetserver. Ville det hjælpe at flytte over til f.eks Giganews?

Det tror jeg ikke.
Jeg bruger Giganews, og har også en del incompletes. Også på en del danske uploads.

Efter hvad jeg har læst, forekommer incompletes pga. den server de bliver lagt op på "første gang", og her skulle usenetserver ikke være særlig god.
Men du vil altså ikke for noget ud af at skifte, da Giganews bare kopierer hvad der ligger på Usenetserver's servere.

Daffy
09-14-2007, 02:57 PM
pis... okay... Hmm hvad skal jeg dog stille op?

Unknown
09-14-2007, 03:56 PM
prøv at reparer med quickpar...