PDA

Se fuld version : hardware error i brænding?

malthe500
09-12-2007, 05:23 PM
jeg er ved at blive vanvittig...jeg sidder på 5 døgn og prøver at brænde en film, men lige meget hvilket program jeg prøver at brænde den i ( nero, img, deebburner, mediacenter osv) brænder den kun lidt af filmen hvorefter den siger "burning failed" #hardware error" el. lign... nu har jeg så prøvet at brænde en film som jeg ved ikke fejler noget og den vil heller ikke brænde den, så jeg tror det er brænderen i min bærbar den er gal med ???? men hvordan finder jeg ud af hvad der er galt......det undre mig at den kan brænde list af filmene og derefter stopper ???? hjælp hjælp hjælp

soren_lp
09-15-2007, 10:11 AM
så er det måske læse hovedet der har sat sig fast, eller ikke kan komme så langt ud på skiven...
og jeg tror ikke det hjælper og prøve med flere forskellige programmer. Da det nok ikk løser problemet.

Man kan få forskellige cd'er til at rense sit drev med. men ved ikke om det vil hjælpe dig!
tror det lyder som den skal til rep.! (udnyt selvfølgelig garantien hvis den stadig gælder)

ellers tror jeg du skal vente til en expert gider hjælpe dig her inde.

lalf
09-16-2007, 03:15 PM
Prøv at opdatere firmware (kan være en vej til at nulstille den), ellers bør du nok undersøge om der er garanti tilbage på din brænder.

http://www.k-probe.com/firmwareupdates.php

Kan også være en software-konflikt. Du har ikke installeret noget nyt (nye drivere, nyt OS osv.), vel?

/lalf

jeg er ved at blive vanvittig...jeg sidder på 5 døgn og prøver at brænde en film, men lige meget hvilket program jeg prøver at brænde den i ( nero, img, deebburner, mediacenter osv) brænder den kun lidt af filmen hvorefter den siger "burning failed" #hardware error" el. lign... nu har jeg så prøvet at brænde en film som jeg ved ikke fejler noget og den vil heller ikke brænde den, så jeg tror det er brænderen i min bærbar den er gal med ???? men hvordan finder jeg ud af hvad der er galt......det undre mig at den kan brænde list af filmene og derefter stopper ???? hjælp hjælp hjælp

ssjdennis
09-18-2007, 09:26 PM
prøve med CloneCD det bruger jeg og har aldrig haft det problem

hollm
10-12-2007, 08:35 PM
kære malthe500 angånde dit brænde pro du oplyser ikke hvor hurtig din bærebar er. jeg køre selv med en bærebar på 2,2GHZ-160MB HD med dual-layer drev og det virker fint. Og jeg bruger nero 7.0