PDA

Se fuld version : er det sikkert at blive ved

KrisCross
08-30-2007, 06:05 PM
Jeg har fået en mail fra min internet udbyder om at jeg har downloadet og uploaded en film som der er copyright på og skal slette den og download programmer jeg har på min com har gjordt det over piratebay....... kan jeg stadig fortsætte eller er det for dumt

Guss
08-30-2007, 08:54 PM
Jeg har fået en mail fra min internet udbyder om at jeg har downloadet og uploaded en film som der er copyright på og skal slette den og download programmer jeg har på min com har gjordt det over piratebay....... kan jeg stadig fortsætte eller er det for dumt

Altså, det er jo ikke ulovligt at have et download program, så de kan ikke kræve du sletter det. Og de ved jo heller ikke om du har filmen på pc'en, så den kan du jo også bare have liggende. Det brev du har fået er sikkert bare et standert brev som er blevet send fordi en filmproducent har klaget over at din ip har downloadet en copyrightet film. Du kan egentlig godt blive ved, men hvis du får et til brev, så har din internet udbyder ret til/og vil måske stoppe dit abonnement. Men for at være ærlig, så tror jeg ikke de ville gøre det, for du er jo en kunde som de tjener penge på. Men chancen er der.

tek
08-30-2007, 10:55 PM
Betragt det som spam. Med andre ord slet emailen - den er der sikkert også copyright på.

KrisCross
09-03-2007, 08:54 AM
takker for svaret......:)