PDA

Se fuld version : www.danishsubscene.org

soren_lp
08-19-2007, 08:38 PM
Må desværre meddele at den fantastiske hjemmeside med danske undertekster er lukket!
her er lige en quote af deres afskeds besked.

Denne dag har længe været under opsejling, da hverken undertegnede eller CyborgX længere
har tiden eller overskudet til at drive siden. Beslutningen er truffet og står ikke til at
ændre.

Vi vil gerne sige tusind tak til de folk der har støttet siden gennem tiden, jeres
arbejde/støtte har været dybt værdsat.

Vi kan anbefale dette forum til fremtidig brug: DDgalaxy
Og denne side til at hente/uppe tekster: SubScene

Tja, mere er der vel ikke at sige til den sag.

Mvh
Aalykke & CyborgX

Vi må desværre undvære den! og nøjes med subscene.com :(

Guss
08-19-2007, 08:49 PM
Surt at der ikke er nogle der bare kan drive siden videre.

soren_lp
08-19-2007, 08:55 PM
Ja det ærver også mig! håber de sætter den eksisterende side til gratis auktion.
der skal nok være nogle der vil bruge deres tid på at forsørge os danksere med danske subs:D

jefutte
08-20-2007, 05:49 PM
Jeg har spurgt CyborgX om ikke siden kunne ligge på mit webhotel + danfo.info domænet ind til der kommer en der har tiden til at køre det fuldt ud.. Så må vi se hvad svaret er =)

soren_lp
08-20-2007, 08:03 PM
Uhh - det lyder jo godt! godt initiativ. så må vi jo se hvad der sker :)

DHJ
08-20-2007, 10:28 PM
lyder fedt venter spændt :)

soren_lp
09-02-2007, 10:56 PM
så kører det igen! men det er kun med nye subs, de gamle er der ikke mere, siden hedder nu
www.danishsubscene.eu
:D

SpasserJoe
09-03-2007, 12:29 AM
DanishSubScene.eu Version 1.0
(1. September, 2007)
DanishSubScene er en rent og skær interesse side.
Personen bag siden kendes ved kælenavnet pheobus (Dennis Kamp).
Ideen til siden kom, da den gamle side DSS.org lukkede ned, pga interesse/tids mangel.

Ønsker du at kontakte DanishSubScene? Er det muligt via email: dss@danishsubscene.eu

pheobus
09-04-2007, 09:36 AM
så kører det igen! men det er kun med nye subs, de gamle er der ikke mere, siden hedder nu
www.danishsubscene.eu
:D
Nej.. Det var ikke mig der ejede den gamle DSS.
Men det er mig som har startet den nye og da jeg ikke har adgang til den gamle sides subs, er det ikke muligt for mig at uploade dem på min side.

1H-GRP
09-16-2007, 06:18 PM
ER der ikke mulighed for at kontakte cyborgx og Aalykke og få den gamle database over på den nye?