PDA

Se fuld version : tellia/stofanet.problem

jum
08-09-2007, 02:00 AM
havde før en 1,5mbit/256 fik det så ændret til en 10mbit/512.problemet er så bare nu ,har kun 488kbs i opload.og 388 kbs i download.har kontaktet firmaet .telia,stofanet.de kan ik finde fejlen, men som de siger du kan jo bare ,finde en anden netudbyder.jeg har jo ligesom om,betalt . det da dårlig servis.og kan heller ikke være lovligt,jeg får jo ikke det som jeg betaller for.nogle gode råd.:-x :-x :-x

Gamadeuz
08-13-2007, 09:34 PM
Jeg ved fra pålidelige kilder at stofanet sælger mere båndbredde end de har. At du køber en bestemt hastighed betyder at du kan komme op på det, men ikke nødvendigvis have det. Det er ikke nogen fejl, det er dem der tager dig i røven.

Men hvis du ringer og brokker dig nok - truer med at skifte selvskab osv, er det min erfaring at de giver dig hvad du betaler for.

jum
08-18-2007, 12:15 AM
Jeg ved fra pålidelige kilder at stofanet sælger mere båndbredde end de har. At du køber en bestemt hastighed betyder at du kan komme op på det, men ikke nødvendigvis have det. Det er ikke nogen fejl, det er dem der tager dig i røven.

Men hvis du ringer og brokker dig nok - truer med at skifte selvskab osv, er det min erfaring at de giver dig hvad du betaler for.

fik langt om længe en teknikker ud . der blev lavet nogle test og mållinger .på både min og hans pc.resultatet var det samme .på begge pc, download 388 kb/s.opload 488kb/s. mit download skal være meget større da det er en 10mb ,efter best effort,hvilket er i følge telia ca 6mb,dog ikke under 4mb. de sgu for sjove.de vil så nu PRØVE og finde fejlen.altid noget mit opload er næsten som det skal være.må så håbe de snart finder fejlen.