Se fuld version : Ledelsen??
me123
08-06-2007, 06:24 PM
Er jeg den eneste der nogle gange syntes at ledelsen på Pg er væk fra deres eget projekt alt for længe? Eller i det hele taget er for sløve??
Her er en liste over ledelsen
OilPanic is offline sidst onlien 05-27-2007
SAN is offline sidst online Igår 10:49 AM
SRJ is offline Idag 03:16 PM
Administrators
Advokaten is offline sidst online 06-17-2006 pænt lang tid siden hva?
Copy/Paste is offline sidst online 05-31-2007
Infant Prodigy is offline sidst online 05-28-2007
killabee is offline sidst online 03-03-2005 2005 ?? what ??
Klawz is offline 08-02-2007
Patafyzik is offline 07-01-2007
Pest is offline 07-31-2007
squash is offline 09-23-2005 hvad kan man sige??
st0ff3r is offline 09-24-2006
tazer is offline 06-21-2007
the_chief[PG] 09-16-2006
toiletrulle 07-18-2007
valberg 10-12-2006
vrenak 07-09-2007
Det sku utrooligt, :(. De eneste man kan træffe er Mods.. Far er ikke sur han er meget meget skuffet, og den sølle aktivitek fra admins side!!!!
der er jo ferie,?
Bare fordi man er admin skal man jo ikke være på 24/7 ?
Sir_Tigerdyret
08-06-2007, 11:11 PM
Sjovt jeg har "snakket" med SAN i går og SRJ i dag ...
Og hvis du fulgte med ville du vide at advokaten har fået nyt job og arbejder i dag for EU.
PEST har vel ferie (og er generelt ikke særlig aktiv - han bidrag er først og fremmest også at have lavet designet af siden - hvilket er en stor opgave)
Copy/Paste er ikke været aktiv længe
Klawz har jeg haft et spørgsmål liggende hos i 4-5 måneder
Infant Prodigy er heller ikke særlig aktiv ... faktisk kan jeg ikke huske han nogensinde har deltaget i debatten
Og resten må jeg sku indrømme, jeg aldrig hørt om ...
Men i forhold til din klage over mig vil jeg nok sende den en moderator ... SRJ eller SAN ... jeg er rimelig sikker på at begge vil behandle den fair (og med det mener jeg vitterlig fair), men ellers tror jeg din eneste mulighed er Klawz, men der kan godt gå lidt tid før du før du får et svar så ...
Det skal siges at piratgruppen ikke har for vane at smider folk ud, et rigtig godt eksempel herpå er koko9754 ... forresten har jeg svaret dig under afstemningen ...
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=83640 (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=83640)
PS. det trækker ned i strategi, at du ikke startede med at sende mig en mail personlig, i stedet for at skrive det offentlig hvor det er spam :)
me123
08-07-2007, 04:27 PM
TigerDyr dette indlæg var nu ik ligefrem møntet på dig, fordi jeg ikk fik svar..
mener bare at de admins som faktisk aldrig er online, du har aldrig hørt om dem, burde slettes eller noget..
Og selv når det ikk er ferie syntes jeg ledelsen er pænt langsom, ikke at de behøver at være online 24/7 men de kan jo ikk engang være her 1 gang om ugen ?? Det mærkeligt, andre foraer har da admins online Ca 1 gang pr dag... (hvad tager det 10min)?
Sir_Tigerdyret
08-07-2007, 05:05 PM
Jeg tog det heller ikke som sådan, jeg har bare svært ved at se dit problem, mindst 1 af moderatorne har været online de sidste 5-6 dage (og reelt set er dem som står for den "daglige drift"), men derudover er det her hvis du ikke har lagt mærke til det, et reklamefrit gratis forum, hvor absolut ingen tjener penge på det de laver ... og derfor mener jeg at dine forventninger for service er uberettigede.
Årsagen til at jeg talte med SAN og SRJ var nu heller ikke noget som helst med din klage at gøre, men ganske enkelt ting som skulle fjernes, lukkes osv ...
Derudover er det her forum, langt bedre drevet end tilsvarende forummer (altså ikke indholdsmæssigt) som f.eks. eksperten.dk.
Som jeg skrev, har jeg haft en sag liggende hos Klawz i 4-5 måneder, og jeg gætter på at der går nok 5 mere får jeg får et svar, hvilket er helt ok - Klawz har også ret til et liv.
me123
08-07-2007, 05:24 PM
Det også fint du syntes det, og kan også godt se det er et reklamefri forum, men når de er 14 admins burde 1 af dem da bare tjekke deres mail i gang om ugen..
Og ja ved godt det er mods der er her for at holde orden, men der er stadig ting som man skriver til admins, men da de på denne side faktisk næsten er umulige at komme i kontakt med dropper man det..
Når ledelsen er useriøs bliver brugerne det nok også på et tidspunkt..
Jeg har ikk krav på de er online, men hvis de vil lave et projekt, burde de brænde bare lidt efter det, i det mindste komme ind på siden 1 gang om ugen for at tjekke!!
Sir_Tigerdyret
08-07-2007, 05:46 PM
Jeg tror det skyldes at folk som har fået admin status aldrig nogensinde mister det ... hvilket så har betydet at der efterhånden er mange admins ...
Hvor har du egentlig fundet den liste med admins ...
me123
08-07-2007, 06:01 PM
På forum forsiden, hvis du går neders står der, Se Forum Ledere..
Kan godt ske du har ret at de aldrig mister den igen, ? :)
Sir_Tigerdyret
08-07-2007, 06:11 PM
Jeg ved ikke om det hjælper dig (jeg har aldrig brugt den), men du kunne jo prøve via IRC-kanal:
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article74
Ps. Det eneste du ikke skal gøre er at ringe til klawz, jeg har hørt rygter om at han bliver
SUR
me123
08-07-2007, 09:03 PM
Haha så må jeg hellere lade vær med at ringe :)
Mods står for generel drift af forummet.
De personer der står angivet som admins har ikke nødvendigvis noget med forumdrift at gøre. Piratgruppen.org er ikke et forum, Piratgruppen har et forum, men det er ikke det primære mål med at have piratgruppen.
Piratgruppen arbejder med meget andet, har i set alle menuerne? Der er andre end den der hedder "Forum" ..
At man har admin status på forum kan derfor betyde at man måske styrer IRC kanalen, har politiske kontakter, står for shoppen, er serveransvarlig, er designer, koder siden - eller noget helt andet.
Der er mange folk der arbejder på Piratgruppen projektet - selvom du måske ikke lige kan se det i forummets liste over folk .. :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.