PDA

Se fuld version : Rapidshare

Rico
08-04-2007, 11:18 PM
Hey alle piratbrødere :P

Jeg bruger rapget lige for tiden til og downloade med og her kommer mit spørgsmål..
skal jeg være bange for at blive taget og de ringer på døren eller sender et brev?

Vær dag bliver der uploadet / downloadet 1000 vis af ting til deres servere, men har i hørt om nogen der er blevet taget pga Rapidshare? Jeg har aldrig nogen sinde hørt om nogen der er blevet taget, kunne godt være i have hørt noget.

håber og høre nogen dejlige svar jeg kan bruge til noget .. tak! :D:-) :smile: :grin: :-D

h0lm
08-05-2007, 06:17 PM
så vidt jeg ved kan du ikke blive taget for at dele/downloade ved http! :)
- dvs. megaupload.com, rapidshare.com(.de) osv.. :)

soren_lp
08-19-2007, 11:53 AM
Du bliver i hvert fald ikke kontaktet af apg fordi du download via http, måske hvis du uploader der til.
Og de kommer ikke og baker på døren, mener aldrig APG har fået en dommerakendelse til at kunne komme ind ved dig. så du vil ellerhøjst modtage et brev.
De områder man skal være mest bange for at blive taget på, er hvis man bruger fx LimeWire, DC++ og ligende, det er der APG har nemmest ved at få beviser som de kan starte en retssag på, selvom det ikke holder alligevel!
men du kan jo aldrig vide dig sikker, der er altid en mulighed for at blive taget!

Rico
08-22-2007, 02:08 AM
Hej igen! Nææ.. jeg tror skam du har ret. Hvorfor downloader alle ikke via http så? :grin: :P
Der står vist også nok at rapidshare ikke giver nogen oplysninger til NOGEN som helst eller er det mig der er forkert?

soren_lp
08-22-2007, 08:54 PM
De vil også kun udlevere oplysninger hvis APG står med en dommererkendelse.. men apg og deres lausiiie efterforskning, kan på ingen måde finde ud af om vi downloader ulovlige ting via http!

Og en lille oplysning om APG's efterforskning!
Det opretter sig som brugere i DC++ og ligger en hvis mænge gb til rådighed for andre i programmet for at komme ind på de størrere hosts. Derinde finder de andre brugere som har gjort det samme! og tager et screenshot af hvad de har lagt til rådighed!
Et fucking screenshot er deres eneste bevis i en retssag!!

VowOfSilence
08-22-2007, 09:07 PM
Det bliver nok lidt svært for APG at kræve oplysninger ud af Rapidshare :)

Rico
08-22-2007, 09:20 PM
Jeg må da lige sige de er på bare bund! jeg er fanme ikke bange for de idioter. Giver de endlig deres penge til dem der rigtig skal have dem? jeg mener, hvis man indgår et forlig med dem, hvilket de skærer ret mange penge af fra den rigtige "bødepris", så kan jeg ikke se at de giver dem? "skylder" Apg gruppen så for resten af pengene til dem der skal have dem? eller hvad beholder de dem selv? De skal bare DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ :grin:

soren_lp
08-22-2007, 09:51 PM
APG beholder selv pengene!
Alle de penge som APG får indkrævet beholder de selv! Det er jo en række lalleglade idioter til folk der arbejder der, og de får sikkert en fed løn.. så vidt jeg ved er der også en del sponsorer det giver penge til APG for at de kan løbe rundt! der iblandt er der en del danske pladeselskaber, tror bl.a. CMC Records (En af de største pladeselskaber i DK) deler penge ud til dem!

LoveWarez
08-24-2007, 05:16 PM
mener aldrig APG har fået en dommerakendelse til at kunne komme ind ved dig.

Det er skam sket en del gange før. Ej forglem sagen om T-boy..

APG beholder selv pengene!
Alle de penge som APG får indkrævet beholder de selv! Det er jo en række lalleglade idioter til folk der arbejder der, og de får sikkert en fed løn.. så vidt jeg ved er der også en del sponsorer det giver penge til APG for at de kan løbe rundt! der iblandt er der en del danske pladeselskaber, tror bl.a. CMC Records (En af de største pladeselskaber i DK) deler penge ud til dem!

IFPI formidler selvfølgeligt nogle procenter af pengene videre til kunstnerne, men du har ret i, at en meget stor del af pengene går til advokaterne. De skal have løn.

soren_lp
08-24-2007, 05:42 PM
IFPI formidler selvfølgeligt nogle procenter af pengene videre til kunstnerne, men du har ret i, at en meget stor del af pengene går til advokaterne. De skal have løn.

Ja, men i sidste ende er det APG der får flest penge ud af deres foretagende, pga. det med sponcoraterne/penge tilskud!

Rico
08-25-2007, 12:07 AM
Det sgu da klamt de ikke giver dem videre? why? Men der må også være nogen der betaler dem løn for at prøve og "buste" os ? godt være jeg ikke ved så meget men synes da det lamt med dem.. Men hvorfor er det bare ikke de går ned ?? var de ikke gået ned engang.? fatter ikke hvorfor de bliver ved.