Se fuld version : Usenext - xnt
Xpert
07-13-2007, 11:55 AM
Har lige downloadet en film over usenext. Men de er delt op i små mapper der er på 47 mb per stk. Hvordan konvetere jeg dem til en hele fil ? Filerne hedder xnt-hoscand.par+++ <- tal !
:roll:
NoverZ
07-13-2007, 02:15 PM
par filerne er til at tjekke om alle filer er der. Altså om alle .rar og covers og alt er downloaded.. hvis der så mangler en fil, kan par filerne ofte rede det der mangler :)
Du skal vist bruge quickpar eller smartpar til at åbne dem med.
Men du skal ikk regne med, at du kun kan download par filerne, de ka kun repair (10% vist)
Xpert
07-14-2007, 01:59 PM
Nu har jeg onveteret dem i quickpar. Og de er 10 filer tilbage, men nu fylder de kun 650 mb. ??????????????????????????????????? :shock:
real_per
07-16-2007, 03:14 PM
Endnu en der er faldet for usenext.
Filmen "High Octane Scandinavia" du har downloadet, fylder 4,8 Gb udpakket, og er pakket i 136 .rar filer. Hvis du ikke har dem alle kan du ikke udpakke den.
Hvis du har alle .par filerne kan du genskabe ca. 3 .rar filer.
Hvis du har alle .rar filerne, kan du udpakke filmen med winrar, eller 7-zip.
Håber ikke du har skrevet dig op til en af de dyre usenext pakker...
Kom ud af det hurtigst muligt, og læs en af guiderne til usenet herinde, eller skift til bittorrent, der nok er mere nybegyndervenligt.
Xpert
07-17-2007, 07:35 AM
Hehe.. Har heldigvis kun investeret 100kr i usenext. Syntes bare det er umuligt at finde film osv. på bittorrent. Har hevet et par film ned, og brugt quickpar til at lave dem om. Nu har jeg halvt så mange filer, og de har skiftet navn til PAR2
Hvordan kommer jeg videre herfra? :confused:
Stanger
07-20-2007, 05:59 PM
Xpert, jeg syntes at du skal prøve at læse lidt på denne side http://www.slyck.com/ng.php. Her kan du finde svar på alle dine spørgsmål om usenet. Det tager noget tid at sætte sig ind i, men du kan virkelig finde alle ting meget nemt!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.