PDA

Se fuld version : Debat på Roskildefestivalen

Mollerz
06-30-2007, 12:48 PM
Det er med glæde jeg læser, at KODA, MyMusic og andre organisationer endeligt har anerkendt Piratgruppen, som en værdig meddebattør.

Til at starte med skal det siges, at jeg ikke var sikker på, hvor denne tråd skulle placeres. Dog valgte jeg "Vigtig information fra Piratgruppen, da det - efter min egen og enormt subjektive vurdering - kan være meget nyttig information til alle andre brugere.
Jeg ville blot forhøre mig omkring om det er muligt, at få optaget den debat, da jeg selv (og sikkert også mange andre brugere) ikke kommer på Roskilde Festivalen.

Mvh.
Mollerz

Klawz
06-30-2007, 04:21 PM
Debatten vil blive optaget af MyMusic og lagt på nettet. Jeg skal nok sørge for at der kommer et link ud. Hvis jeg glemmer det - så send mig en PM.

PelleDK
06-30-2007, 07:16 PM
Debatten vil blive optaget af MyMusic og lagt på nettet. Jeg skal nok sørge for at der kommer et link ud. Hvis jeg glemmer det - så send mig en PM.
Det er sku fantastisk klawz..
Det glæder jeg mig til at høre.

DKmoped
06-30-2007, 08:12 PM
Ja. må jeg squ også indrømme. jeg er også lidt nysgerrig efter hva der vil blive sagt :D

Dillen
07-14-2007, 11:54 AM
heey

fundet ud af noget endnu ? er da os ret spændt på hvad der er blevet debateret :P

Klawz
07-15-2007, 11:24 AM
Der er flere som har efterlyst debatten, og jeg laver et link til den ligeså snart den kommer op. Jeg fik en mail fra mymusic om, at den er i redigeringsrummet, og jeg får en mail, når den er på.

Bare følg denne tråd :-)

fabbe69
07-15-2007, 08:57 PM
nice - glæder mig :) var selv på roskilde men nåede desværre ikke forbi :(

xthepirate
07-31-2007, 11:14 AM
Jamen er det ikke dem her? http://mymusicdk.mymusic.dk/